زندگی بر بال خیال (کتاب مرو)

(0)
نویسنده:

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
332

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی بر بال خیال

انتشارات کتاب مرو منتشر کرد:
در سپتامبر 1973، ارتش در شیلی قدرت را به دست گرفت و آریل دورفمان ،یکی از مخالفان چپ گرای رئیس جمهور آلنده ، مجبور شد به خاطر نجات جانش جلای وطن کند. در زندگی بر بال های خیال، دورفمان تلاطم های زندگی شخصی و سیاسی اش را ز زمان کودتای پینوشه با توصیف های قوی و هوشمندانه به تصویر می کشد. در بوینوس آیرسدر حال گریز از گروه های اعدام است. سپس در حالی که هنوز امید دارد دموکراسی به شیلی برگرد، به طور سرگردان در خانه های امن در پاریس و آمستردام زندگی می کند ، جایی که وفاداری او به حزب سیاسی و وفاداری همسرش به او شدت در بوته آزمایش قرار می گیرد. سرانجام در آمریکا، خانه دوران کودکی اش، پناهگاهی لرزان پیدا می کند. و در آخر هفده سال پس از اینکه به اجبار جلای وطن کرده پینوشه سرنگون می شود و دورفمان به آنجا باز می گردد. نتیجه این بازگشت غیر منتظره است.
دورفمان درهم شکسته" داستان زندگییش در چند دهه اخیر و تاریخ سیاسی شمال/جنوب و عواقب پیچیده انقلاب و استبداد را استادانه شرح می دهد. از آنجایی که در دوران پس از انقلاب زندگی کرده است ، دیدگاهش در مورد مسائل امروز بسیار صدق می کند.
زندگی بر بال های خیال تلنگر سرشار از احساسی است که می گوید :" ما همه تبعیدی هستیم." و اگر مانند دورفمان در طی دهه ها از دست دادن ها وبازگشت به زندگی دامان امن انسانیت را نیابیم و در آن پناه نگیریم؛ همه مان محکوم به نابودی هستیم.
فروشگاه اینترنتی سی بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی