30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
کتاب کار
کتاب یار فارسی اول دبستان

کتاب یار فارسی اول دبستان

(0)

1,750,000ریال

1,400,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
80

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب یار فارسی اول دبستان

انتشارات اندیشمند منتشر کرد:
یکی از پایه های بسیار مهم در دوران تحصیل، پایه اول ابتدایی می باشد. در حقیقت پایه اول ابتدایی اساس و پایه تحصیل دانش آموزان می باشد. کتاب های مختلف و متعددی تالیف شده است که به فهم بهتر مطالب موجود در کتاب های درسی پایه ال کمک می کند. کتابیار فارسی اول ابتدایی یکی از کتاب های کمک آموزشی به حساب می آید که فهم و یادگیری مطالب را آسان تر می کند. کتابیار فارسی اول ابتدایی یکی از کتاب های کمک درسی است که توسط انتشارات اندیشمند به چاپ رسیده است. کتابیار فارسی پایه اول ابتدایی یکی از کتاب های کامل و جامع می باشد که تمام مطالب و مباحث موجود در کتاب فارسی پایه اول ابتدایی را به خوبی تحت پوشش قرار داده است. این کتاب مخصوص دانش آموزان پایه اول ابتدایی بوده که بر اساس سلیقه و روحیه کودکان پایه اول تالیف و همچنین طراحی شده است.
کتابیار فارسی اول ابتدایی از بخش ها و یا قسمت های مختلف و متنوعی تشکیل شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. کتابیار فارسی پایه اول ابتدایی از بخش های چون طرح درس و یا خلاصه مطالب، سوال های مختلف، سوال های تستی و یا چهار گزینه ای، آزمون جامع دو مرحله ای و …. تشکیل شده است. از ویژگی های این بخش ها می توان به کامل بودن آن ها، استاندارد بودن سوال ها و …. اشاره کرد.
از ویژگی های این کتاب کمک آموزشی می توان به جامع بودن این کتاب، کامل بودن طرح درس های موجود در آن، وجود سوال های تستی و یا چهار گزینه ای استاندارد، آزمون های جامع طبقه بندی شده و …. اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای تقویت مهارت دانش آموزان مفید می باشند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی