نابغه اقتصادی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
109

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نابغه اقتصادی

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
ابراهیم جاناتان (R.J.B) کارآفرین، سرمایه‌گذار، مربی بازاریابی و فروش و یکی از گرانقدرترین سخنرانان آموزشی و معنوی، روان‌شناس انگیزشی، نویسنده ثروت ساز و پرفروش مجموعه کتاب‌های دانش موفقیت جهانی با لحن شیوا و تاثیرگذارش شما را متوجه می‌کند که موفقیت به دست آوردنی است و نشان می‌دهد که چگونه زمام امور زندگی‌تان را در دست بگیرید.
به طور حتم می‌توان وی را به عنوان یکی از بهترین افراد حیرت برانگیز و در بردارنده‌ی هوش موفقیت نام برد. کتاب حاضر بخشی از مهمترین آثار مکتوب و گفتارهای ابراهیم رجبی است که این توانایی را دارد روی زندگی شخصی و آینده‌ی شغلی‌تان تاثیر اعجاب‌برانگیز بگذارد.
وی در این اثر بی‌نظیر به معنای واقعی، یک ثروتمند خودساخته است که پیشنهادها و پیش بینی‌های راهبردی و ارتقا دهنده را به مخاطبینش ارایه می‌دهد و با ذهن خلاقش افق فکری و دیدگاه مردم ایران و جهان را گسترده می‌گرداند و راهی شگفت انگیز در پیش روی هر انسان هدفمندی می‌گذارد.
با مطالعه‌ی این کتاب، قدرت باور و شادی در شما تزریق می‌شود و متوجه می‌شوید که شرایط و موقعیت‌های دشوار و بحرانی نمی‌توانند شما را از پای در بیاورند بلکه این شما هستید که با نگرش درست و باورهایتان، زندگی مورد علاقه‌ی خودتان را می‌سازید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی