30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
کتاب کار
کتاب یار علوم تجربی دوم دبستان

کتاب یار علوم تجربی دوم دبستان

(0)

1,550,000ریال

1,240,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
42

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب یار علوم تجربی دوم دبستان

انتشارات اندیشمند منتشر کرد:
کتابیار علوم پایه دوم ابتدایی از بخش های مختلف و گوناگون تشکیل شده است که به دلیل کیفیت بالای بخش ها و کامل بودن آن ها توانسته رضایت همگان را جلب کند. از بخش های موجود در کتاب کتابیار علوم دوم ابتدایی می توان به وجود نکته های آموزشی، 7 عدد آزمون، تمرین ها و سوال های متنوع، سوال های سه گزینه ای و …. اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. توجه کنید که بخش های موجود در این کتاب در تقویت مهارت های مختلف دانش آموزان تاثیر دارند.
کتابیار علوم پایه دوم ابتدایی ویژگی ها و مزیت های زیادی دارد که می توان به آموزش و بیان مطالب درسی به صورت متفاوت، تعمیق در یادگیری مطالب، وجود آزمون¬های مستمر، وجود 3زنگ آزمون در پایان هر درس، فعالیت محور این کتاب، وجود پاسخ نامه و …. اشاره کرد. به عبارت دیگر :
1. کتابیار علوم پایه دوم ابتدایی به آموزش و بیان مطالب درسی به صورت متفاوت پرداخته است. در حقیقت این کتاب مطالب را در قالب سوال های تصویری بیان و تدریس کرده است. این روش به یادگیری بهتر مطالب و تثبیت بهتر آن ها در ذهن دانش آموزان کمک می کند.
2. کتابیار علوم پایه دوم ابتدایی فعالیت محور است. در واقع این کتاب با بیان فعالیت های مختلف به ترغیب دانش آموزان جهت یادگیری و حل سوال ها کمک می کند. ناگفته نماند که فعالیت محور این کتاب باعث می شود تا دانش آموزان بطور روزمره با آن درگیر باشند.
3. وجود تمرین ها و سوال های مختلف و متعدد در کتابیار علوم پایه دوم ابتدایی باعث شده است تا دانش آموزان با انواع سوال ها آشنا شوند و مطالب به خوبی در ذهن آن ها ثبت شوند.
4. یکی دیگر از بخش های موجود در این کتاب، آزمون های مستمر می باشند که در قالب سوال های سه گزینه ای مطرح شده اند. این نوع آزمون ها به صورت مستمر بوده و مطالب بیان شده در طی دوره را به چالش می کشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی