30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
کتاب کار
کتاب یار ریاضی دوم دبستان

کتاب یار ریاضی دوم دبستان

(0)
نویسنده:

1,950,000ریال

1,560,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
70

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب یار ریاضی دوم دبستان

انتشارات اندیشمند منتشر کرد:
1. یکی از بخش های موجود در کتابیار ریاضی اندیشمند ، طرح درس ها می باشند که ویژگی های زیادی دارند. از ویژگی های طرح درس های موجود در کتابیار ریاضی دوم ابتدایی می توان به کامل بودن آن ها، قلم ساده و روان آن ها، استفاده از مثال های متعدد حل شده، استفاده از شکل ها و تصاویر زیبا در آن جهت یادگیری بهتر و ترغیب دانش آموزان و …. اشاره کرد. توجه کنید که استفاده از تصویر ها و شکل های یبا و جذاب در ساختار این کتاب باعث می شود تا دانش آموزان پایه دوم به به استفاده از کتاب و حل سوال های موجود در آن ترغیب شوند و این کتاب را در کنار کتاب درسی مورد استفاده قرار دهند.
2. وجود 8 عدد آزمون تستی سه گزینه ای یکی دیگر از ویژگی های کتابیار ریاضی اندیشمند دوم ابتدایی به حساب می آید. در کتاب کمک درسی ریاضی پایه دوم علاوه بر وجود سوال ها و پرسش ها یمتنوع و مختلف به بیان آزمون های تستی سه گزینه ای پرداخته شده است که مزیت های زیادی دارند. این نوع سوال ها باعث می شود تا دانش آموزان با سوال های تستی آشنا شوند و در مهارت حل تست را کسب کنند.
3. استاندارد بودن کتابیار ریاضی دوم ابتدایی و همچنین مطالب و سوال های بیان شده در این کتاب یکی دیگر از ویژگی های آن به حساب می آید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی