سیره تحلیلی امام سجاد

(0)
نویسنده:

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
37

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سیره تحلیلی امام سجاد

انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر کرد:
شناخت و آموزش تاریخ و سیره معصومین(ع) یکی از ضروری‌ترین وظایف فرهنگی مسلمانان در هر عصر و زمانی است؛ زیرا اسلام عینی و مجسم را تنها در گفتار و کردار آن بزرگواران می‌توان یافت. واضح و بدیهی است که تبعیت و پیروی حقیقی از امامان وابسته به مقدار شناخت از تاریخ و سیره آن بزرگواران است.
این کتاب که در همین راستا تهیه و تدوین شده است به بررسی زندگانی یکی از بهترین بندگان خداوند متعال، امام زین‌العابدین(ع) که مظهر کمالات انسانی، ایثار و مقاومت بوده‌اند، پرداخته است. اگرچه سخن گفتن پیرامون این امام معصوم کار ساده‌ای نیست و نمی‌توان با این قلم‌های سر شکسته و درمانده، پیرامون چنین شخصیت برجسته‌ای قلم زنی نمود؛ ولی به‌عنوان این که: «آب دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید»، امیدواریم دست کم، نموداری کم رنگ از چهره تابناک سیدالساجدین را ترسیم کرده باشیم.
هدف ما در این نوشته واقعه نگاری و بازگو کردن محض تاریخ زندگی آن حضرت نیست، بلکه بررسی جنبه‌های فرهنگی، سیاسی، اخلاقی، اجتماعی و تربیتی زندگی امام سجاد (ع) است تا از این رهگذر، شناخت و بینش اسلامی پیدا کنیم. هدف این کتاب، تبیین و بررسی راه و رسم زندگی، باورها و اخلاق فاضله امام علی‌بن‌الحسین(ع) است تا الگوی همگان قرار گیرد و راهنمایی برای بازگشت امت اسلامی به هویت خویش باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی