کلام برین

(0)

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
41

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کلام برین

انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر کرد:
ترجمه و شرح کامل و تطبیقی کتاب کشف المراد فی شرح تجرید الاعتقاد و یا تجرید العقائد، تالیف علامه‌حلی، متوفای قرن هشتم. « کلام برین » ترجمه و شرح کامل و تطبیقی کتاب« کشف المراد فی شرح تجرید الاعتقاد و یا تجرید العقائد، به تالیف علامه‌حلی، متوفای قرن هشتم » است.مصنف« تجرید الاعتقاد »، خواجه نصیر الدین طوسی، متوفای قرن هفتم می‌باشد.
کتاب کشف المراد از متقن‌ترین متون کلامی فلسفی شیعه است که مشارحان زیادی اعم از شیعه و سنی آن را توضیح و بسط داده‌اند. این کتاب شامل شش مقصد است که نویسنده زوایا و رموز مقصد سوم تا آخر آن را آشکار و حل نموده است.خواننده با نظر به فهرست مطالب و بخش‌ها و نمایه اصطلاحات و موضوعات « کلام برین » متوجه می‌شود که اهم و تقریبا” تمام مسایل کلامی شیعی، که آمیخته با نقل و عقل است مورد بررسی قرار گرفته است. به طوری که نام نهان آن به « دائره المعارف کلامی » گزافه نیست؛ چرا که آن نوشتار از گستردگی ویژه با دارا بودن 500 موضوع و عنوان برخوردار است.
کتاب حاضر نتیجه تدریس چندین ساله کلام 1 و 2 و 3 در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد، طبق سرفصل‌های پیشنهادی وزارت علوم، در دوره‌های کارشناسی است، که اینک با افزایش و اصلاحات فراوان در اختیار طلاب و دانشجویان دوره‌های کارشناسی و ارشد و دکتری قرار می‌گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی