30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
والدین و معلمان
راهنمای تدریس آموزش قرآن ششم دبستان

راهنمای تدریس آموزش قرآن ششم دبستان

(0)

1,540,000ریال

1,232,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
45

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهنمای تدریس آموزش قرآن ششم دبستان

انتشارات دانش آفرین منتشر کرد:
«کتاب راهنمای تدریس آموزش قرآن ششم دبستان» با خصوصیات بیان شده و با اهدافی که برای سایر کتاب‌های راهنمای تدریس در نظر گرفته شده، دارای دو بخش کلی می‌باشد. بخش اول یا «کلیات» تمام آنچه را آموزگار در طول تدریس قرآن در طی سال ممکن است با آن مواجه شود و مطالبی که مورد نیاز است بداند را تبیین و تشریح نموده است. جامعیت قرآن، توانایی خواندن قرآن کریم، تفاوت رو خوانی و روانخوانی نحوه ی اشاره ی صحیح به حرکات و عبارات قرآنی ازجمله مواردی است که در بخش اول به آنها اشاره شده است.
بخش دوم که تحت عنوان «کتاب های راهنمای تدریس» آورده شده، تمام آنچه که برای آموزش هر یک از فصل های موجود در کتاب درسی نیاز است را بیان نموده.برای هر درس به صورت جداگانه هدف یا اهداف درسی مشخص شده، آنچه معلم بایستی در تدریس مدّ نظر قرار دهد توضیح داده شده و وسایل و ابزار آموزشی شرح داده شده‌اند. علاوه بر این‌ها فعالیت‌هایی به عنوان پیشنهاد ارائه شده تا در صورت صلاح دید به هنگام تدریس به کار گرفته شوند. چالش‌های موجود و احتمالی حین تدریس نیز بیان شده‌اند و برای هر یک راه‌کاری ارائه شده است تا آموزگار مخاطب را به بهترین شکل یاری نموده و امر تدریس را برای او و دانش‌آموزانش، لذت‌بخش نماید و زمینه یادگیری بهتر دانش‌آموزان را فراهم آورد.
همان‌طور که بیان شد این اثر الگویی کاربردی را پیشنهاد داده است تا آموزگاران با این ایده و روش به موفقیت هرچه بیشتر در امر تدریس دست یابند، اما بنا به اذعان مؤلفان، هر یک از معلمان می‌توانند با توجه به شرایط تدریس منطقه و شرایط بومی به فعالیت یا فعالیت‌هایی غیر از موارد مطرح شده در این اثر، بپردازند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی