30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
والدین و معلمان
تدریس یار فارسی دوم دبستان
تدریس یار فارسی دوم دبستان
تخفیف

%20

تدریس یار فارسی دوم دبستان

(0)

1,700,000ریال

1,360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
204

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تدریس یار فارسی دوم دبستان

انتشارات دانش آفرین منتشر کرد:
کتاب تدریس یار فارسی دوم دبستان تالیف حبیب شهبازیان توسط انتشارات دانش آفرین به چاپ رسیده است. در کتاب تدریس‌ یار سعی شده از واژه‌ها و جملات ساده استفاده شود و روش‌های کاربردی برای تدریس ارائه گردد.
از ویژگی‌های مجموعه کتاب های تدریس یار آموزش صفحه به صفحه کتاب درسی می‌باشد. درنتیجه در رابطه با هر صفحه کتاب درسی دانش‌آموزان مطالبی از جمله آنچه معلمان باید بدانند، روش تدریس و ارزشیابی توضیح داده شده است. کتاب تدریس یار فارسی دوم دبستان به صورت درس به درس ارائه شده و در ابتدای آموزش در مطلبی با عنوان آنچه یک معلم باید بداند، نکات مهمی که یک معلم در فرایند آموزش باید به آن توجه داشته باشد ذکر گردیده نکته ای مثل اینکه؛ او باید سعی کند حس کنجکاوی دانش آموز را تحریک کند تا جهان پیرامون خود را بهتر و با دقت تر بشناسد.
سپس نگاه کلی از درس ارائه گردیده این که معلم بداند مبحث مورد آموزش چیست و چطور آن را برای مخاطبش بازگو کند. در بخش بعدی اهداف و پیامدهای درس مورد نظر ارائه شده است. تا معلم متوجه شود در انتهای این مبحث چه چیز را از دانش آموزش باید انتظار داشته باشد. ابزار و وسایل آموزشی که به عنوان یک کمک برای فهم بهتر مطالب است نیز ذکر گردیده و در آخر روش تدریس مشخص شده است. این روش ممکن است یک بازی و یا یک پیشنهاد از طرف خود دانش آموز باشد. گاهی اوقات می توان از روش پرسش و پاسخ نیز استفاده کرد و در امر آموزش از خود دانش آموز نیز یاری گرفت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی