30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
والدین و معلمان
توسعه مهارت های خواندن و دیکته نویسی در اول دبستان
توسعه مهارت های خواندن و دیکته نویسی در اول دبستان
تخفیف

%20

توسعه مهارت های خواندن و دیکته نویسی در اول دبستان

(0)

750,000ریال

600,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
84

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب توسعه مهارت های خواندن و دیکته نویسی در اول دبستان

انتشارات دانش آفرین منتشر کرد:
1- در کتاب فارسی (مهارت خواندن به روش کلی و در این کتاب به روش تحلیلی و در بعضی از بخش های هر دو کتاب به هر دو رویکرد توجه شده است.
2- در این کتاب به مهارت های نوشتاری زبان (دست ورزی، رونویسی، کلمه نویسی، جمله نویسی، بندنویسی) و مهارت هایی نظیر دقت، شناخت، تشخیص و کاربرد توجه شده است و به همین دلیل، برنامه ی زبان آموزی شامل دو کتاب، فارسی (مهارت خواندن و کتاب کار (مهارت نوشتن) است. بنابراین کتاب کار (مهارت نوشتن جنبه ی آموزشی دارد و باید هماهنگ با کتاب مهارت خواندن)، تدریس شود.
٣- تمرین رونویسی برای خط تحریری در این کتاب پیش بینی شده است، بنابراین به تهیه ی دفتر مشق یا دادن مشق اضافی به دانش آموزان، جز در موارد خاص و با تشخیص معلم، نیازی نیست.
4- معلمان محترم می توانند بنا به تشخیص خود و با توجه به توانایی دانش آموزان و نیاز یادگیری آنان، شمار تمرینهای هر هفته را کاهش یا افزایش دهند.
5- برای تقویت خط دانش آموزان و توانایی خوانا نویسی آنان، در این کتابها از دو نوع خط استفاده شده است؛ یکی، خط خواندن و دیگری، خط نوشتن. اولی همان خطی است که بسیاری از کتاب های کودکان به آن خط چاپ می شود و دومی، خطی است که متن درس ها به آن خط نوشته شده است، برای نوشتن خط تحریری نیازی به آموزش جداگانه نیست بلکه مبنا، تمرین نظری و عملی دانش آموز و به عبارت بهتر، نسخه برداری و تقلید از روی کتاب است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی