جرم شناسی

(0)

5,000,000ریال

4,500,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
170

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب جرم شناسی

انتشارات آوند دانش منتشر کرد:
راهنمایی جامع برای درک جرائم و مبارزه با آن‌ها

آیا مجذوب جرم‌شناسی، علوم قانونی و فعالیت‌های کارآگاهان هستید؟ این راهنما شما را به عمق دنیای بزهکاری برده، درک بهتری در خصوص زوایای تاریک ذهن بزهکار و نحوه‌ی انجام تحقیقات توسط مأموران اِعمال قانون در اختیارتان قرار می‌دهد. درمورد عوامل و آثار بزهکاری، شیوه‌هایی که جامعه به آن واکنش نشان می‌دهد و از همه مهم‌تر، چگونگی پیشگیری از جرائم، اطلاعات مفیدی به‌دست خواهید آورد.

• وارد دنیای بزهکاری شوید- ببینید جرم چیست، چگونه ارزیابی می‌شود و جرائم از چه راه‌هایی بر بزه‌دیدگان و جامعه تأثیر می‌گذارند.
• انواع گوناگون جرائم را درک کنید- از جرائم یقه‌سفیدی تا جرائم سازمان‌یافته و تروریسم و ماهیت جرائم را بررسی کنید و ببینید چرا هر گروه از بزهکاران به‌سمت جرائم خاصی جذب می‌شوند.
• بدانید که چه افرادی مرتکب بزهکاری می‌شوند و چرا- با نظریه‌های گوناگونی آشنا شوید که توضیح می‌دهند چرا افراد مرتکب بزهکاری می‌شوند.
• وارد عمل شوید- فعالیت‌هایی را دنبال کنید که مسئولان اِعمال قانون و نهادهای قانون‌گذار هنگام تعقیب و دستگیری مجرمان انجام می‌دهند.
• به دنبال عدالت باشید- با بازیگران اصلی نظام عدالت کیفری آشنا شوید و ببینید که چرا و چگونه افراد گناهکار مجازات می‌شوند.
• بزهکاری نوجوانان را بررسی کنید- با تفاوت‌های موجود میان نظام رسیدگی به جرائم بزرگسالان و نظام رسیدگی به جرائم نوجوانان آشنا شوید. ببینید چرا طرز برخورد با نوجوانان بزهکار متفاوت است و روش‌های نوین اصلاح و تربیت را بررسی و مرور کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی