خوب و بد کمال گرایی

(0)

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
918

علاقه مندان به این کتاب
38

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خوب و بد کمال گرایی

انتشارات شمعدونی منتشر کرد:
«همیشه بهترین باش.» این ندای درونی، همان کمال‌گرایی است. این ویژگی در بهترین حالت، انگیزه، موفقیت و خوشبختی را برای ما به ارمغان می‌آورد، اما فراموش نکنید که کمال‌گرایی شخص را بی‌نهایت تحت فشار قرار می‌دهد و کوچک‌ترین اشتباه ممکن را تبدیل به بزرگ‌ترین دغدغه ذهنی او می‌کند.
جامعه کنونی ما در گسترش این فرهنگ نقش دارد؛ مانند تشویق افراد به داشتن بدنی بی‌نقص، دستیابی به موفقیت حرفه‌ای و شخصی، تربیت عالی فرزندان، تحقق خوشبختی کامل و… اما چگونه می‌توانیم بدون آن‌که رؤیاهایمان را نادیده بگیریم یا رهایشان کنیم، فقط جنبه مثبت کمال‌گرایی را حفظ کنیم؟
من در این کتاب قصد دارم که درست مانند یک روان‌درمانگر در کنار شما باشم و مشکلات را در شرایط مختلف برایتان تحلیل کنم. من و بیمارانم در جلسات مشاوره، ابتدا به سراغ اختلال‌هایی می‌رویم که مانع روند عادی زندگی آن‌ها شده، سپس سعی می‌کنیم که به نوع و دلیل مشکلاتشان پی ببریم. به شما کمک می‌کنم تا جایگاه کمال‌گرایی را در زندگی فعلی خود پیدا کنید. سپس به شما نشان می‌دهم که چرا و چگونه دچار «کمال‌گرایی» افراطی می‌شویم. تمام راهکارهای مفید برای مقابله با کمال‌گرایی را به شما معرفی می‌کنم حتی ممکن است خود شما فردی کمال‌گرا نباشید، اما یکی از اطرافیانتان در دام کمال‌گرایی افتاده باشد و بخواهید به او کمک کنید.
من در این کتاب سعی کرده‌ام که از رویه روان‌درمان‌گری خود فاصله نگیرم و مثال‌ها و توصیه‌های حاصل از تجربیاتم را در اختیارتان قرار بدهم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب تقصیر تو نبود را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی