شهر در ادبیات

(0)

3,050,000ریال

2,745,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
874

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شهر در ادبیات

انتشارات خوب منتشر کرد:
کوین مک نامارا استاد ادبیات دانشگاه هیوستون است. او بیش از بیست مقاله به چاپ رسانده که اغلب آن ها در حوزه شهرها و فرهنگ شهری هستند و در مجلاتی چون آریزونا کوارترلی و کالج لیترچر چاپ شده اند.
از اسطوره ها و افسانه هایی که هویت های دولت شهرهای باستانی را شکل دادند تا تنوع اجرای ادبی در شهرهای امروز در گوشه گوشه جهان، ادبیات و شهر به شکلی ناگسستنی به یکدیگر پیوند خورده اند. در اثر پیش رو گروهی بین المللی از پژوهشگران، مروری همه جانبه و آسان فهم از شهر ادبی عرضه می کنند که به کنکاش شهرهای بی شماری می پردازد که نویسندگان خلق کرده اند و نیز ژانرهایی که شهرها در آنها پدیدار می شوند. فصول آغازین به میراث ادبی شهرهای تاریخی و نمادین از روزگار باستان تا اوایل دوره مدرن می پردازند. فصول بعدی به موضوعات زیر اختصاص دارند: اهمیت ادبیات در ظهور سپهر عمومی شهری؛ تجربه عاطفی زندگی شهری؛ کنش و واکنش میان چشم انداز شهری و خاطره؛ شکل شهر ادبی و تأثیرپذیری آن از دگرگونی اجتماعی، فرهنگی و فن آورانه؛ پادآرمان شهرها، شهرهای شبانه، شهرهای پاستورال و متعالی؛ شهرهایی که استعمار و پسااستعمار آنها را شکل دادند؛ و شهر غیرخودی های اقتصادی، جنسی، فرهنگی و زبانی.
نظر یکی از مخاطبان در مورد کتاب: «از نظر من این کتاب برای کسانی که دانش زمینه ای درمورد موضوع شهر در ادبیات ندارند بسیار مناسب و نقطه شروع فوق العاده ای‌ست برای انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی