نسل پنجم بازاریابی

(0)

2,240,000ریال

2,016,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
661

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نسل پنجم بازاریابی

انتشارات آریانا قلم منتشر کرد:
کتاب نسل پنجم بازاریابی راهنمایی است برای آنهایی که می‌خواهند در مسیر جدید بازاریابی حرکت کنند و با گره زدن بازاریابی به فناوری از حداکثر پتانسیل‌ فناوری‌های پیشرو در جهت اهداف بازاریابی استفاده کنند.
نسل پنجم بازاریابی در اصطلاح به معنای استفاده از فناوری‌های مقلد انسان برای خلق، اعلان، ارائه و ارتقای ارزش در سرتاسر سفر مشتری است. یکی از مضامین مهم نسل پنجم بازاریابی چیزی است که به آن فناوری آینده می‌گوییم؛ یعنی گروهی از فناوری‌ها که هدفشان شبیه‌سازی توانایی‌ها و قابلیت‌های بازاریابان انسانی است. این فناوری‌ها شامل هوش مصنوعی، پردازش زبان‌های طبیعی، حسگرها، روباتیک، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و بلاکچین است. این فناوری‌ها در ترکیب با هم امکان تحقق نسل پنجم بازاریابی را فراهم می‌سازد.
حرکت در این مسیر پرچالش و جدید، نیازمند یک راهنماست و فیلیپ کاتلر و همکارانش در این کتاب، استراتژی‌ها و راه‌حل‌های لازم برای قدم برداشتن در این مسیر را به بازاریابان نشان می‌دهند.
باید توجه داشت که اولین بار در تاریخ است که پنج نسل جمعیتی با رفتارهای متضاد، کنار هم در حال زندگی هستند که این خود چالش جدیدی برای بازاریابان است. در همین راستا این کتاب به بازاریابان کمک می‌کند تا تحولات فناورانه را با تغییرات چشمگیر رفتار مصرف‌کننده که در دهه گذشته رخ داده است، ادغام کنند. نسل پنجم بازاریابی همچنین از عناصر هر دو نسل قبلی خود یعنی انسان‌محوری در نسل سوم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال در نسل چهارم بازاریابی بهره می‌گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی