شدن (ترجمه پوریا حسنی)(مهراندیش)

(0)
نویسنده:

4,400,000ریال

3,960,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
75

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شدن

انتشارات مهر اندیش منتشر کرد:
میشل رابینسون اوباما، متولد 1964 شیکاگو، وکیل، فعال اجتماعی، نویسنده و نخستین بانوی اول آمریکایی_آفریقایی در تاریخ ایالات متحدۀ آمریکاست. میشل اوباما دانش آموختۀ دانشگاه پرینستون و دارای دکترای حقوق از دانشگاه هاروارد است.
شدن روایتی از زندگی شخصی خانم اوباما،‌ همسرِ اولین رئیس‌جمهورِ سیاه‌پوست آمریکا، قبل و بعد از ورود به کاخ سفید است. میشل اوباما در این کتاب با استفاده از شیوه‌ای روایی و صمیمانه خواننده را به دنیای خود دعوت می‌کند و تجربیاتی را شرح می‌دهد که سازندۀ شخصیت او بوده است؛ از دوران کودکی، در منطقه‌ای فقیرنشین در شیکاگو تا زمانی که بانوی اول آمریکا گردید. این کتاب سرگذشتِ زنی است که قدم‌به‌قدم با دشواری‌ها و موانع زندگی روبه‌رو می‌شود و با تلاش، صبوری، تدبیر و ایستادگی چشم به آینده‌ای روشن‌تر می‌دوزد و تسلیم بن‌بست‌های طبیعی، اجتماعی و نژادی نمی‌گردد. شدن در نخستین ماهِ انتشار به رکورد بیش از سه میلیون نسخه فروش رسید و عنوان پرفروش‌ترین کتاب سالِ آمریکا را نصیب خود کرد.
«اگر تنها یک چیز در زندگی آموخته باشم، قدرت استفاده از کلام است. نهایت تلاشم را کردم که حقیقت را بگویم و مسائلی را مطرح کنم که دیگران عموماً آن ها را نادیده می گیرند.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی