محافظین تک شاخ های چموش

(0)

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
142

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب محافظین تک شاخ های چموش

انتشارات هیرمند منتشر کرد:
«می دونم این نقشه دیوونگیه و تو اگه دوست نداری نیازی نیست با من بیای. اما من می خوام برم اون تک شاخا رو پیدا کنم و وقتی پیداشون کردم آزادشون می کنم.»
لوئیس و رونا که دوستان صمیمی هستند متوجه می شوند که افسانه ها حقیقت دارند تک شاخ ها موجوداتی واقعی و جادویی اند و در معرض خطر قرار دارند.
یک شکاربان سنگدل، آخرین گله ی این موجودات شگفت انگیز را اسیر کرده است. آیا قبل از این که یک طلسم ،قدیمی پیامدهای غیر قابل تصوری از خود به جا بگذارد، این دو دوست موفق می شوند تک شاخ های چموش را نجات دهند؟
لیندسی لیتل سون، در دهه 60 میلادی در اسکاتلند متولد شد. او از کودکی به کتاب خواندن علاقمند بود و همیشه آرزوی نویسنده شدن را در سر داشت اما پس از رفتن به دانشگاه رویای نوشتن را کنار گذاشت و در رشته تاریخ قرون وسطی و ادبیات انگلیسی مشغول به تحصیل شد. آنگاه به مدت بیست سال در دبستانی تدریس کرد. سرانجام در سال 2014 شروع کرد به نوشتن برای کودکان او جایزه بهترین نویسنده اسکاتلندی کودکان را برای اولین رمان خود به نام «تابستان قاطی پاطی لیلی «مک لین کسب کرد او می گوید به حقیقت پیوستن رویای کودکی ام بسیار هیجان انگیز است حتی با اینکه زمان بسیار زیادی طول کشید تا به آن دست یابم.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی