به دور از مردگان

(0)
نویسنده:

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
106

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب به دور از مردگان

انتشارات دامون منتشر کرد :
خانوم کارن جنینگز نویسنده و شاعر جوانی است از آفریقای جنوبی. او که در سال 1982 در کیپ تاون به دنیا آمده است دارای مدارک دکترا در ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق از دانشگاه کیپ تاون و ژوهانسبورگ است.

داستان ها و اشعار این نویسنده که ابعاد انسانی قوی دارد در نقاط مختلف جهان از جمله استرالیا، یونان، انگلیس، هلند، نیجریه به صورت مقاله یا کتاب به چاپ رسیده و جوایز مختلفی را به خود اختصاص داده است.

کارن نویسنده است با قدرت خلاقیت شگفت انگیز که میتواند فقط با چند جمله، تصویر رنگین از جامعه، چهارچوب زندگی، نابسامانی ها و بی عدالتی ها را چنان ارائه کند که خواننده با تجسم زمان و مکان، خود را با تمام وجود در آن احساس کند. او که استعداد شگفت آوری در نوشتن داستان های مردمی به ویژه درباره آفریقای جنوبی دارد با جملاتی ملموس و نیشدار، زندگی بینوایان را در کشور های آفریقایی و اصولا در جهان سوم به ساده ترین وجهی به نمایش می گذارد و تمایز بین لایه های مختلف جامعه را به زیباترین و رساترین روش به تصویر می کشد. داستان های کوتاه این نویسنده دارای جنبه های قدرتمندی از نابسامانی ها و رئالیسم اجتماعی همراه ویژگی های اومانیستی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی