عملیات سیاه (تحقیقات ذکر)

(0)
نویسنده:

490,000ریال

441,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
39

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عملیات سیاه

انتشارات ذکر منتشر کرد:
عملیات پنهان، سومین رُمان رضا صادقی است. این رُمان با مضمونی سیاسی- اطلاعاتی به پیدایش ویروس کووید 19 و همزمانی آن با ترور قاسم سلیمانی پرداخته است.
شخصیت اصلی داستان خبرنگاری مهاجرت کرده از ایران است مدیر خبرگزاری او را به ووهان می فرستد تا از پیدایش ویروس جدید گزارش تهیه کند این مأموریت سرآغاز درگیر شدن او با پروندهای -سیاسی اطلاعاتی می شود که ماجراهای عجیب آن او را با چالش جدی مواجه می کند. در بخشی از زمان می خوانیم:
اُرکیده با ظاهری ساده پشت تریبون رفت . پالتویش را درآورد و لبه ی صندلی آویزان کرد با زبان فارسی به حاضران سلام کرد و روز به خیر گفت میهانان که زبان فارسی نمی دانستند تعجب کردند اما واکنشی نشان ندادند هنگامی که او گزارشش را به زبان فارسی ارائه کرد؛ زمزمه ای در سالن پیچید. مدیر نشست از ارکیده پرسید نمی تواند گزارش را به انگلیسی ارائه کند چون آنها پیش بینی ترجمه ی هم زمان نکرده اند؟
اُرکیده خیلی آرام پاسخ داد: چرا می توانم.
مدیر نشست با تعجب درخواست کرد پس گزارش را به انگلیسی ارائه کند. ارکیده با زبان انگلیسی به حاضران سلام داد و روز به خیر گفت سالن یک مرتبه ساکت شد. وقتی تصاویر پاورپوینت گزارش روی پرده سالن افتاد؛ ارکیده نگاهی به آن و سپس به حاضران انداخت. لبخندی زد و گفت امیدوارم این گزارش که برای تهیه ی آن تا کام مرگ رفته ام؛ مورد توجه تان قرار گیرد هر چه از بیان گزارش گذشت؛ اعتماد به نفس ارکیده برای ارائه ی چهار فرضیه ی طراحی شده پیرامون منشاء پیدایش کووید 19 بیشتر شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی