رضایت جنسی همسران (کتاب جامع)(چاپ و نشر بین الملل)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
90

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رضایت جنسی همسران

انتشارات شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر کرد:
در کتاب «رضایت جنسی همسران؛ عوامل و موانع» تألیف مشترک دکتر سید عباس موسوی و دکتر احمد امامی راد، تلاش شده موضوع رضایت جنسی همسران بطور جامع نگریسته شود و از منظر جامع روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، اسلامی و …. مورد توجه قرار بگیرد. رویکرد نویسندگان این بوده که کتاب به عنوان یک منبع آموزشی مورد استفاده قرار گیرد و علاوه بر مشاوران و روانشناسان، عموم مردم نیز بتوانند از آن استفاده کنند. دکتر موسوی دارای مدرک دکتری علوم تربیتی بوده و در حوزه‌های فقه، علوم قرآنی و حدیثی، روان‌شناسی، تربیت و تاریخ اسلامی، پژوهش و تدریس داشته‌است. دکتر امامی راد نیز استادیار پژوهشکده علوم اسلامی رضوی است و بیش از ده سال در درس خارج فقه داشته‌است. تدریس‌های وی بیشتر در زمینه علوم تربیتی و روان‌شناسی اسلامی بوده‌است.
کتاب، دو بخش اساسی دارد: عوامل رضایت جنسی همسران و موانع رضایت جنسی همسران. در هر دو بخش، به عوامل یا موانع شناختی، عاطفی، رفتاری و طبیعی توجه شده‌است. (البته بخش دوم تقابل مباحث بخش اول نبوده و بحث‌های مستقلی را به خود اختصاص داده‌است.)
در بخش نخست، هفت عامل شناختی، پنج عامل عاطفی، یازده عامل رفتاری و چهار عامل طبیعی مورد بررسی قرار گرفته‌است. در بخش دوم هم سیزده مانع شناختی، شش مانع عاطفی و دوازده مانع رفتاری در رضایت جنسی مورد توجه قرار گرفته‌است. در کلیه مباحث هر دو بخش به مطالب کاربردی مرتبط و درمان برخی امور ذکرشده نیز توجه شده‌است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی