تریسی بیکر (3)(تریسی بیکر و بازی جرئت)

(0)

1,250,000ریال

1,000,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
55

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تریسی بیکر

انتشارات افق منتشر کرد:
حالا نوبت توست، جرئتت را نشان بده! تریسی بیکر وروجک و حرف گوش نکن، مدرسه‌ی جدی را دوست ندارد، چون معلمش به جای اینکه به خاطر داستان‌های معرکه‌اش تشویقش کند، مدام از نوشته‌هایش ایراد می‌گیرد و مسخره‌اش می‌کند. تریسی وارد بازی‌هایی خطرناک می‌شود تا جرئتش را به بقیه نشان دهد، اما ماجراهایی که برای او و دوست‌هایش، الکساندر و پسر فوتبالی، اتفاق می‌افتند باعث می‌شوند شجاعت برایش معنی تازه‌ای پیدا کند...
ژاکلین ویلسون(متولد 17 دسامبر 1945) از مشهورترین و تاثیرگذارترین نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان است.اولین رمانش را در نه سالگی نوشت و در نوجوانی در مجله‌آی مشغول کار شد. رمان‌های ویلسون اغلب دارای مفاهیمی همچون فرزندخواندگی، طلاق، مشکلات و و درگیری‌های رایج در بین کودکان و نوجوانان است و به همین علت کتاب‌‌‌های او اغلب مورد توجه والدین و مربیان کودکان بوده.4 کتاب از نوشته‌های وی در نظر سنجی The Big Read بی‌بی‌سی در میان 100 کتاب محبوب بیریتانیا قرار گرفته.
ویلسون بدلیل نقشی که در طول عمر خود به عنوان نویسنده‌ی کودک داشت، نامزد دریافت جایزه بین‌المللی هانس کریستین اندرسن در بریتانیا در سال 2014 بود و توانست که این جایزه را از آن خود کند. او همچنین جوایز معتبری مانند گاردین، اسمارتیز و ردهاوس را از آن خود کرده و تا کنون بیش از چهل میلیون نسخه از کتاب‌هایش تنها در انگلستان به فروش رسیده است.
ویلسون نویسنده مجموعه‌ کتاب‌های بسیاری است. سریال تریسی بیکر که در سال 1991 با داستان تریسی بیکر اثر وی ساخته و پخش شد، شامل چهار فصل بود و از شبکه‌ی تلویزیونی CBBC پخش شده است: داستان تریسی بیکر، بازگشت تریسی بیکر، زمین تخلیه، و فایل‌های بقای تریسی بیکر.
او در طول دوران کاری خود بیش از صد کتاب نوشته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی