30بوک
کتاب عمومی
مذهبی
عمومی
آینه داران آفتاب

آینه داران آفتاب (2 جلدی)(چاپ و نشر بین الملل)

(0)

9,800,000ریال

8,820,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
116

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آینه داران آفتاب

انتشارات شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر کرد:
پژوهش ها و نگارش های نو از زندگی و شهادت یاران ابا عبدالله الحسین(ع) در قالب کتاب «آینه داران آفتاب» در دو جلد توسط محمدرضا سنگری نگاشته شده است. در این مجموعه نهضت حسین(ع)، مردمی ترین حادثه تاریخ اسلام است که گره خوردگی عاطفی ومردم در عین ارزشمند بودن، آسیب های متعددی در پی داشته و تحریف و افزودن های فاقد استناد از آن جمله است و این کتاب سعی کرده با پژوهش های دقیق و کاوشگرانه از لابه لای شاخ و برگ ها حقیقت را بشناسد.
جلد اول این کتاب شامل 4 فصل است که در فصل اول با عنوان مباحث تحلیلی، جایگاه و فضائل اصحاب حسین(ع) به فضیلت ها و ویژگی های یاران امام حسین(ع) پرداخته شده است.
در فصل دوم به شهیدان پیشاهنگ و در فصل سوم به شهیدان نبرد نخستین و فصل چهارم به شهیدان نبرد تن به تن اختصاص یافته است.
این کتاب در پاسخ به سؤالات متعددی است که درباره چرا و چگونگی به حسین (ع)، پیوستن و شکل گیری منظومه عاشورا و نهضت بزرگ حسین(ع) و جایگاه آنها در ذهن ایجاد می شود.
درجلد دوم این کتاب در فصل پنجم دوتن از شهیدان نماز معرفی شده اند، در فصل ششم نه تن از شهدای پس از نماز شناسانده شده اند و در فصل هفتم -که ازگسترده ترین فصول کتاب است- توضیحاتی درباره بیست و چهار تن از شهیدان بنی هاشم آورده شده است. در آخرین فصل این کتاب به شهیدان پس از امام(ع) پرداخته می شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی