30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
دروغ هایی بزرگ در شهری کوچک

دروغ هایی بزرگ در شهری کوچک

(0)

1,550,000ریال

1,395,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
224

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دروغ هایی بزرگ در شهری کوچک

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
کارولینای شمالی،2018 زندگی مورگان کریستوفر از مسیر اصلی خارج شده است. او با پذیرش جرمی که مرتکب نشده،باید سه سال از عمرش را در مرکز بازپروروی زنان کارولینای شمالی سپری کند. به این ترتیب،رویای به راه انداختن کسب و کار هنری برای او به تعویق می افتد…تا اینکه ملاقات کننده مرموزی پیشهادی برای آزادی فوری به او می دهد.ماموریتش مرمت نقاشی دیواری قدمی اداره پست در شهری جنوبی و بی جنب و جوش.آنچه او زیر لایه هایی از دوده می یابد،اثری است که داستان جنون، خشونت و دسیسه رازهای ان شهر کوچک را روایت می کند.

کارولینای شمالی 1940 آنا دیل،هنرمندی اهل نیوجرسی، برنده رقابتی کشوری می شود تا برای اداره پست ادنتون در کارولینای شمالی یک نقاشی دیواری بکشد.او که در دنیا کسی را ندارد و به شدت در جست و جوی کار است،این فرصت را می پذیرد اما برخلاف انتظارش،خود را غرق در شهری پر از تعصبات عمیق می یابد،جایی که مردم رازهایی را پشت درهای بسته پنهان می کنند و بهای متفاوت بودن ممکن است قتل باشد.

چه بلایی بر سر آنا دیل آمد؟ آیا سرنخ هایش در آن نقاشی دیواری فرسوده پنهان است؟آیا مورگان می تواند بر پلیدی های وجودش غلبه کند تا آنچه زیر لایه هایی از دروغ مدفون است،کشف کند؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی