اوف خرابکار (3)(اوف خرابکار دنبال گنج می گردد)

(0)

950,000ریال

760,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
44

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اوف خرابکار

انتشارات افق منتشر کرد:
اوف یک جانور پشم‌آبیِ ماقبل‌تاریخ است که لیو پِپِل او را در یک معدن سنگ پیدا کرده و به خانه آورده. اوف با خانواده‌ی پِپِل حسابی جور شده است. آن‌قدر که با آن‌ها غذا می‌خورد، به سفر می‌رود، فیلم تماشا می‌کند و... یک شب، اوف بعد از تماشای فیلمی درباره‌ی دزدان دریایی دلش می‌خواهد گنج داشته باشد و این‌طوری داستان کتاب سوم از مجموعه‌ی اوف خرابکار آغاز می‌شود؛ داستانی فانتزی که تخیل کودک را گسترش می‌دهد و آرزوی او برای ماجراجویی را برآورده می‌کند.

جست‌وجوی گنج یکی از موضوع‌های جذاب در ادبیات داستانی است که خوانندگان در هر گروه سنی را به جهان رویاها می‌برد و به آن‌ها امکان خیال‌بافی می‌دهد. اوف هم مشتاق و مصمم است تا گنج را پیدا کند. او همه‌جای خانه را می‌گردد، ولی گنجی وجود ندارد. لیو به او قول می‌دهد که فرداصبح با هم می‌روند دنبال گنج، بی‌خبر از اینکه همان شب یک تلفن برنامه‌شان را تغییر می‌دهد و پای یک شخصیت تازه را به ماجراهای اوف خرابکار باز می‌کند. شخصیتی پر از جزییات بانمک و به‌یادماندنی که در ذهن میشائیل پتروویتس ساخته و پرداخته شده است و با توصیف‌های به‌جا در موقعیت‌های مناسب به خواننده معرفی می‌شود. شخصیتی به نام عمه اولریکه که خواهر ماتیاس پپل است و تلفنی خبر می‌دهد که قراری دارد و می‌خواهد به خانه‌ی برادرش بیاید و سه روز بماند.

لیو و اَمِلی و کلادیا پپل از شنیدن این خبر و از تصور ماچ و بغل‌های زورکی، خوردن حریره‌‌ی غلات (غذای موردعلاقه‌ی عمه)، همیشه خوش‌رو و مودب ماندن وحشت می‌کنند، ولی اوف خوشحال است که مهمان خواهند داشت. هرچند این ذوق و شوق خیلی دوام نمی‌آورد و او متوجه می‌شود در مدتی که عمه آنجاست، باید در انبار زیرشیروانی مخفی شود.

عمه اولریکه‌ با کنجکاوی‌های بی‌اندازه، مخفی‌کاری‌های عجیب و خلق و خوی خاصی که دارد، باعث می‌شود موقعیت‌های خنده‌دار، حرص‌آور و رازآمیزی شکل بگیرد و انگیزه‌ی کودکان برای خواندن ادامه‌ی داستان بیشتر شود و در پایان، آن‌ها با رمزهایی از زندگی آشنا می‌شوند که از نیاز انسان به دوست‌داشتن و نقش دوست‌داشتن در تغییر می‌گوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی