اولین آدم بد

(0)

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
282

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اولین آدم بد

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
داستان «اولین آدم بد» درباره ی زنی تنها به نام شریل است، شریل مسحور پسربچه ای است که در شش سالگی او را ملاقات کرده بود و گاهی اوقات نوزادانی می بیند و می پندارد همان پسر است و از سویی دیگر شیفته ی فلیپ یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان غیرانتفاعی دفاع شخصی زنان؛ یعنی محل کار خودش است. او معتقد است که آنها در زندگی های گذشته شان همواره به هم رسیده اند اما در این زندگی مشکلی پیش آمده و باید کارها درست شوند. دختر بیست و یک ساله ی زوج مدیر موسسه به خانه ی شریل می آید و دنیای شریل را از هم می پاشد اما...
«اولین آدم بد» شگفتی مطلق است با چفت و بست های روایی مثال زدنی. در این رمان هر آنچه غیر ممکن یا حتی اغراق شده به نظر می رسد به نحوی کنار سایر اتفاق ها قرار می گیرند که تبدیل به طبیعی ترین اتفاق ممکن می شوند. در این رمان شاهد پازلی هستید که در نهایت شما را با چیزی بسیار غریب تر از آنچه در ذهن دارید مواجه می کند.
میراندا جولای؛ نویسنده، فیلم نامه نویس، کارگردان، بازیگر و خواننده ی آمریکایی است که در سال ۱۹۷۴ در ایالت و رمانت چشم به جهان گشود.
جولای نوشتن را با نگارش داستان های کوتاه و همچنین نمایشنامه آغاز کرد. اولین رمان او با عنوان «اولین آدم بد» با موجی از نقدهای مثبت روبه رو شد و همزمان تبدیل به یکی از پرفروش ترین رمان ها شد.

اگر به قدر کافی عاقل باشی، میدانی که این زندگی عرصه ی دست کشیدن از چیزهایی است که به دنبالشان هستی. پس چرا به جای تقلا برای حفظ و به دست آوردن، در دست کشیدن و از دست دادن ماهر نشوی؟ بدون اینکه بخواهم، حقایق عجیبی آشکار شدند و من به این فکر افتادم که بی خوابی و شب زنده داری و مداومت در سیر کردن شکم بچه نوعی شست وشوی مغزی است؛ فرآیندی که در آن من سابق با فشاری آرام، اما پیوسته قالب گیری شده و به شکل جدیدی در آمده است: به شکل مادر.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی