عربی هشتم آبی
تخفیف

%30

عربی هشتم آبی (6836)

(0)

900,000ریال

630,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
36

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عربی هشتم آبی

انتشارات قلم چی منتشر کرد:
كتاب مجموعه‌ طبقه‌بندی شده عربی پایه‌ هشتم مجموعه‌ای كامل است كه نیازهای دانش‌آموزان پایه‌ هشتم در زمینه‌ آموزش، تمرین و تسلط بر مطالب را پاسخگوست. شیوه طراحی این كتاب به صورتی است كه برای همه‌ دانش‌آموزان در این مقطع، با هر سطح آموزشی، مناسب و كاربردی باشد.
محتوای کتاب چیست؟
این کتاب مطابق با کتاب درسی از ده درس تشکیل شده است. هر درس شامل یک درخت دانش، درس‌نامه و سؤالات چهار گزینه‌ای شناسنامه‌دار است.
در ابتدای هر درس، مشخص شده که دانش‌آموزان در این درس با چه موضوعی آشنا می‌شوند و باید در پایان مطالعه به چه توانایی‌هایی دست یابند.
• درخت دانش
در ابتدای هر درس، مسیر آموزش، موضوع‌ها و تعداد سؤال از هر موضوع مشخص شده است. سؤالات در هر درس مطابق کتاب درسی طبقه بندی شده است. این کتاب شامل 500 سؤال چهارگزینه‌ای است.
تمامی سؤالات این کتاب از خط به خط کتاب درسی طراحی شده اند و برای اطمینان از پوشش مطالب،آدرس تمامی سؤالات کنار آن‌ها ذکر شده است.
چیدمان سؤال‌ها در هر بخش، از سؤالات ساده آغاز می شود تا با مطالب آشنا شوید و با سؤالات سخت‌تر تمام می‌شود تا با تسلط کامل روی مطالب بتوانید در آزمون‌ها به نتیجه‌ی مطلوب برسید.
درس‌نامه‌ها و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، بعد از طراحی سؤالات نگارش شده اند، به طوری که تمام نکات مهم هر درس را به‌طور کامل پوشش داده‌اند.
بخش آخر كتاب به پاسخ‌نامة تشریحی اختصاص دارد و برای همة سؤالات، پاسخ كامل در نظر گرفته شده است. پاسخ‌ها به نحوی نوشته شده‌اند که دانش‌آموز با تحلیل کامل سؤالات و مطالعه‌ی کامل پاسخ‌ها می‌تواند تمامِ درس را به‌طور مؤثر مرور نماید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی