30بوک
کتاب عمومی
فلسفه
عرفان
شجاعت مطلوب نبودن

شجاعت مطلوب نبودن

(0)

1,590,000ریال

1,431,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
772

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شجاعت مطلوب نبودن

انتشارات میلکان منتشر کرد:
آیا شادی چیزی‌ است که می‌شود انتخابش کرد؟ کتاب شجاعت مطلوب‌نبودن پاسخی ساده و سرراست برای این سؤال ارائه می‌دهد. این کتاب با استفاده از نظریات آلفرد آدلر، که در کنار فروید و یونگ یکی از سه غول روان‌شناسی قرن نوزدهم است، گفت‌وگویی روشنگر بین یک فیلسوف و مردی جوان را دنبال می‌کند. فیلسوف در طی پنج مکالمه به شاگرد خود کمک می‌کند تا درک کند چطور هرکس می‌تواند مسیر زندگی خود را تعیین کند، بدون این‌که در قیدوبند آسیب‌های گذشته و انتظارات دیگران باشد.
شجاعت مطلوب‌نبودن، که غنی از خرد و حکمت است، به شما کمک می‌کند مفاهیمی مثل بخشش خود، خودمراقبتی و هرس ذهن را فرابگیرید. شیوه‌ی تفکرِ به کار رفته در این کتاب عمیقاً رهایی‌بخش است و به شما این امکان را می‌دهد که شجاعت تغییر داشته باشید و محدودیت‌هایی را که ممکن است برای خودتان قائل باشید نادیده بگیرید. این کتاب، با متنی ساده و درعین‌حال عمیقاً تکان‌دهنده، قدرت درونی شما را آزاد می‌کند تا شادی پایدار را بیابید و همان فردی شوید که واقعاً می‌خواهید باشید.
«شجاعت قدرت مطلوب‌نبودن خوانندگان را به‌سمت دستیابی به شادی و تغییرات ماندگار راهنمایی می‌کند… کیشیمی و کوگا گفت‌وگویی آگاهی‌بخش ارائه می‌دهند، برای کسانی که به‌دنبال مباحثه‌ای هستند که به آن‌ها درباره‌ی هویتشان در این جهان بگوید.» ـ لایبرری جورنال
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی