وقتی که او رفت

(0)
نویسنده:

1,600,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
181

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب وقتی که او رفت

انتشارات سنگ منتشر کرد:
رمان های «لیزا جوئل» به بیش از بیست زبان مهم جهان ترجمه شده اند و تا کنون بیش از ده میلیون نسخه از آن ها فروش رفته است. «جوئل» در حوزه ی داستان تریلر دلهره آور و هیجان انگیز یک استاد تمام و کمال است. به ویژه آن که سطح کارهای او به مراتب از عموم کارهای صرفا سرگرم کننده در این ژانر، بالاتر است. او با استفاده از ترفندهای مختلف روایت و نیز با توجه به موضوعات اجتماعی و حساس به مسائلی می پردازد که برای خیلی از خانواده ها مهم است یا حتی از نزدیک با آن آشنا هستند از جمله در همین رمان «وقتی که او رفت» که به موضوع ربودن دختران نوجوان پرداخته است.
در این رمان ما به خوبی با درد و رنج عمیق خانواده هایی که دختر نوجوانشان را از دست داده اند همراه می شویم حکایت آشنایی که در بستر یک داستان تریلر معمایی و در عین حال عاشقانه ی به شدت جذاب و پرفراز و نشیب روایت می شود. الی مک دختر بانشاط و دوست داشتنی که محبوب دوستان و معلمانش است، یک روز از خانه خارج می شود و دیگر برنمی گردد...
و این شروع داستانی است که هرگز فراموش نمی کنید.
احساسات عمیق و به طرزی غیر قابل باور هوشمندانه... جوئل از فضای داستان های زنانه به سمت داستان های جنایی - روان شناختی رفته است ولی فوق العاده بودن و درخشش خود را از دست نداده است.
دیلی میل
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی