پیرامون قطعیت

(0)

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
115

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پیرامون قطعیت

انتشارات آوید مند منتشر کرد:
می دانید که چه وقت چیزی را قطعی می دانید نه «می دانید که» آسمان آبی است یا چراغ راهنمایی سبز شده ،است یا در صبح روز یازده سپتامبر 2001 کجا بودید؟ این ها را می دانید ،خوب فقط چون می دانید.
در این کتاب رابرت بورتون نورولوژیست نشان می دهد که قطعیت این که چیزی را می دانید - یک حس ذهنی است نه شواهد واقعیت مجموعه فزایندهای از شواهد نشان می دهد که حس هایی مانند قطعیت از نواحی ابتدایی مغز ناشی می شوند و از استدلال و اندیشه فعال آگاهانه مستقل اند به عبارت دیگر حس دانستن برای ما پیش می آید و ما نمی توانیم باعث وقوع آن شویم.
رابرت بورتون با ترکیب عصب شناسی نوین داده های تجربی و روایات جذاب به کاوش در رابطه ناسازگار و گاهی اوقات باطل نمای بین افکارمان و آنچه واقعاً می دانیم می پردازد کتاب پیرامون قطعیت که بسیار گیرا و پیشتاز ،است، آنچه را که در مورد،ذهن دانش و دلیل می دانیم (یا فکر می کنیم می دانیم) به چالش می کشد.
دکتر رابرت بورتون فارغ التحصیل دانشگاه یل و دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو است. او در 33 سالگی رئیس بخش نورولوژی بیمارستان UCSF ،بود که در آن سپس رئیس دپارتمان عصب شناسی شد نوشته های غیر نورولوژی او شامل سه داستان مشهور می شوند. او در کالیفرنیا زندگی می کند. پیرامون قطعیت فهم ما را از عمق ماهیت فکر به چالش می کشد و خواننده را ترغیب می کند سؤالی را بپرسد که بورتون اساسی ترین سؤال می خواند از کجا می دانیم که می دانیم؟»
ساینتیفیک امریکن
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی