30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
روش علمی تقویت حافظه

روش علمی تقویت حافظه

(0)

1,550,000ریال

1,395,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
93

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روش علمی تقویت حافظه

انتشارات مهراندیش منتشر کرد:
دکتر محمدمهدی سیاح زاده در سال 3131 در بندر انزلی متولد شد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در همان شهر به پایان رساند. در رشته روان‌شناسی در ایران و آمریکا درس خواند و در لس آنجلس مقیم و مشغول به کار گردید.
هنگام تحصیل در ایران از محضر استاد بدیع‌الزمان فروزان‌تر و دکتر عبدالحسین زرین‌کوب بسیار بهره برد و از همان زمان شیفته مولانا شد. دکتر سیاح‌زاده بیشترِ اوقات خود را در قریب سی سال اخیر صرف پژوهش در آثار مولانا کرده است که حاصل آن کتاب‌های و چنین گفت مولوی، نگرشی دیگر بر مثنوی معنوی، سلسله درس‌های مؤلف در آمریکا؛ فرهنگ مختصر مبانی مثنوی؛ گلبیت‌های شمس، دردانه‌هایی از دریای غزلیات شمس؛ پیمانه و دانه، شرح و تفسیر همه داستان‌های مثنوی معنوی به نثر روان امروزی؛ چلچراغ‌های شمس؛ قدم‌به‌قدم با مولانا و همین کتاب است.
دکتر سیاح‌زاده چندسالی است که به همت جمعی از جوانان ایرانی مقیم لس آنجلس جلساتِ رایگانِ شرح و تفسیر مثنوی و غزلیات شمس را نیز برپا کرده است.
این کتاب نتیجۀ سال‌ها کار عملی و تجربی دکتر مهدی سیاح‌زاده برای تقویت حافظه است که در خلال جلسات با مراجعه کنندگان، جلسات عمومی، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی حاصل شده است. کتاب از دو بخش نظری و عملی تشکیل شده است. بخش نظری شامل سه نوشتار اساسی است که پیش از انجام تمرین‌ها بهتر است دقیقاً خوانده شود. در بخش عملی نیز ده‌ها تمرین طرح شده که با انجام آنها می‌توان به نتیجه‌ای باورنکردنی دست یافت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی