30بوک
کتاب عمومی
علوم اجتماعی
نقد و نظریه
ترجیحات امنیتی ایرانیان

ترجیحات امنیتی ایرانیان

(0)
نویسنده:

3,920,000ریال

3,528,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
47

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ترجیحات امنیتی ایرانیان

انتشارات اندیشه احسان منتشر کرد:
امنیت در ایران از درون مرزی تا برون مرزی حاصل پاسدارانی (نگهبانان) است که نوعدوستند، ایثارگر و عرق ملی دارند، وطن دوست و به امنیت ملی بیشتر می اندیشند ،آن ها سازندگان سازه و شاکله های اصلی امنیت این سرزمین کهن جهانی هستند.
اقوام ،مذاهب ،نظامیان، کشاورزان ،دامداران ،بازاریان مشاغل خرد و دولتی روحانیان و غیره همه در جهت جامعه ای امن و فارغ از تهدید سهم شایانی دارند. جامعه ایرانی رنگین کمانی از اقوام زیستگاه تاریخی اقوامی بوده است، با زحمتی فراوان تلاش های تاریخی مبارزه با بیگانگان دفاع جمعی از سنت های فرهنگی خود و عدم تسلیم این سرزمین را به نسل امروزی دست به دست رسانده اند، آینده جامعه با این تاریخی افتخار، آمیز نیازمند حفظ سنت ها ارتقای سرمایه اجتماعی قومی مبارزه جمعی با وضعیت نابهنجاری بی تفاوتی فردگرایی احتکار کالا فساد اجتماعی بحران های اجتماعی، ساماندهی حاشیه نشینان جذب بیکاران خیابانی تقویت سامان نظام خانواده از طریق امنیت شغلی-درآمدی-کاهش اضطراب و دغدغه اجتماعی- فرهنگی و تزریق نشاط مدنی از طریق حل مطالبه اجتماعی شهروندان است.
تهدیدهایی که در صورت عدم علاج مسئولانه آن زندگی جمعی ما را از روستا تا شهر در کام خود فرو می برد. «همگان بر یکی کشتی نشسته ایم و در پارو زدن برای رسیدن به ساحل نجات امنیت پایدار کوشا باشیم.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی