30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
هنر تغییر ذهن متعصب

هنر تغییر ذهن متعصب

(0)
نویسنده:

1,760,000ریال

1,408,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
165

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هنر تغییر ذهن متعصب

انتشارات سبزان منتشر کرد:
هر کسی به دنبال تغییر دادن چیزی یا کسی است، اما به طور کلی، تغییر دادن سخت است. با اصرار و اجبار و تلاش برای قانع کردن دیگران، هیچ چیز از سر جایش تکان نمی‌خورد، یا اینکه نهایتاً لاک پشت‌وار، اندک تغییری صورت می‌گیرد.
اگر بخواهیم مثل یک کاتالیزور عمل کنیم، به جای پرسیدن اینکه چگونه می‌توان کسی را تغییر داد، با یک سؤال اساسی‌تر شروع می‌کنیم: چرا آن شخص تابه حال تغییر نکرده است؟ چه چیزی ذهن او را مسدود کرده است؟
این همان نکتۀ کلیدی است که این کتاب بدان می‌پردازد: نحوۀ غلبه بر اینرسی، تحریک عمل و نهایتاً تغییر ذهن ـ که البته این موارد نه با سماجت یا پافشاری، بلکه با برداشتن موانع موجود بر سر راه تغییر، امکان پذیر خواهند شد.
کتاب هنر تغییر ذهن متعصب برای هر کسی طراحی شده است که می‌خواهد سرعت تغییرات را افزایش دهد و ارائه دهندۀ روشی قدرتمند برای تغییر ذهن و ارائۀ طیف وسیعی از تکنیک‌هاست که می‌توانند به نتایج خارق‌العاده ای منجر شوند.
اگر شما در تلاش برای تغییر یک شخص، سازمان یا شیوۀ تجارتِ کل صنعت هستید، این کتاب با ارائۀ نمونه‌های موفق بی شماری، به شما می‌آموزد که چگونه شبیه کاتالیزور عمل کنید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی