زندانی

(0)

2,450,000ریال

2,205,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1184

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندانی

انتشارات آموت منتشر کرد:
سه قانون وجود دارد که خانم بروک، سالیوان پرستار جدید زندان مردان با تدابیر شدید امنیتی باید رعایت کند:
(1) با تمام زندانیها با احترام رفتار کن.
(2) هرگز اطلاعات شخصی خود را با زندانی‌ها در میان نگذار.
(3) هرگز هرگز و هرگز با زندانی‌ها صمیمی نشو.
اما هیچ یک از کارکنان زندان نمی‌دانند که بروک از همان ابتدا با استخدام شدن در این زندان، مقررات را زیر پا گذاشته است هیچ کس از رابطه نزدیک او با شین نلسون یکی از خطرناکترین و بدنام‌ترین زندانی‌ها، خبر ندارد. هیچ کس خبر ندارد که شین و بروک در دوره دبیرستان عاشق یکدیگر بوده‌اند، حالا شین باید باقی عمرش را در زندان سر کند و از همه مهم‌تر شین به خاطر شهادت بروک به حبس ابد محکوم شده است. اما شین همه چیز را می‌داند. و هرگز فراموش نمی‌کند.
گذشته‌ی تاریک عذاب آور باز می‌گردد تا زندگی یک زن را ویران کند؛ رازها، وسواس فکری، و انتقام جویی در یک تریلر جنایی پیچیده مک فادن خوانندگان را به اعماق ذهن مجرم و قربانی می‌برد و مرز بین درست و نادرست، جنایت و عدالت را محو میکند و نشان می‌دهد که گاهی اوقات حتی افراد خوب نیز به انجام کارهای بد کشیده می‌شوند.
فریدا مک فادن پزشک متخصص در زمینه آسیب‌های مغزی است و پرفروش‌ترین رمان‌های رازآلود و تریلرهای روان شناختی را در کارنامه خود دارد. او به همراه خانواده و گربه سیاهش در یک خانه سه طبقه با قدمت یک قرن مشرف به اقیانوس زندگی می‌کند. راه پله‌های این خانه با وزن هر قدم جیرجیر و ناله می‌کنند و هرچه در این خانه فریاد بزنید صدایتان به جایی نمی‌رسد. مگر اینکه خیلی خیلی بلند فریاد بزنید.
رضا اسکندری آذر متولد 1 بهمن 1358 در تهران فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک ماشین آلات از دانشگاه تهران است. او به خاطر علاقه به ادبیات و ترجمه کار
ترجمه را آغاز کرده است و اکنون ترجمه ده‌ها رمان و کتاب غیر داستانی را در کارنامه خود دارد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب سنگ کاغذ قیچی نیز بیاندازید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • nayan shourmeij
    • پاسخ به نظر

    خیلی حوصله سر بر بود. کلا تمرکز کتاب رو دو نفر بود. خیلی ضعیف سعی داشت که ذهن خواننده رو به یک سمت دیگه ببره. پایان قابل پیش بینی. یا رو جزئیات داستان خوب کار نشده بود یا اینکه سانسور شده بود. کلا خوندن این کتاب رو پیشنهاد نمیکنم.خیلی کتاب های قوی تری تو این ژانر هست.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی