سیستماتیک درمانی

(0)

2,250,000ریال

2,025,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
6

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سیستماتیک درمانی

انتشارات جوینده منتشر کرد:

بد نیست که بدانیم که هر کدام از ما قسمی از سرنوشت همدیگر را تشکیل می دهیم. به عبارتی سلامتی روحی و کیفیت بالای زندگی ما بستگی به نحوه روابط اجتماعی ما با همدیگر دارد.پروسه سیستماتیک درمانی شامل همه این روابط انسانی می شود. نوزاد تازه متولد شده ما فقط در این روابط رشد نمو می کند.روابط برای ادامه حیات ما یک باید محسوب می شود و دقیقا به همین دلیل علت رشد و تعالی روابط ما باید با دیگری مطالعه شود و نه در مسیر منزوی و یکتایی که مختص خود ما است و روابط یک طرفه به حساب می آید.
رشد مشاوره سیستماتیک امروزه بیشتر روی قوه زبان و درک آدمی متمرکز است. قدرت تفکر و زبان یعنی همان گویش مورد کاربردی در زندگی روزمره ما است.که در مسیر باز کردن گره های روانی فردی بکار گرفته می شود.زبان متشکل از کلمه ها، تعریف ها، حرکت ها، و اطوار استعاری و کاربردی همان چیزیهایی هستند که محتوی زندگی روزانه ما را تشکیل می دهند. ما از قوه ی زبان برای فهماندن منظور خود و تفهیم همدیگر در یک رابطه مورد استفاده قرار می دهیم.
مشاوره سیستماتیک در جریان درمان از تجزیه و تحلیل ساختارهای اجتماعی ما بهره می گیرد. یعنی اینکه نحوه گفتگو و ایجاد رابطه از طریق ایجاد دیالوگی حساب شده و منظم با همدیگر جزوی از روانشناسی اجتماعی را تشکیل میدهد و همین دسته زیر گروه ساختارهای اجتماعی جامعه دسته بندی می شوند.پس در سیستم درمانی نمی توان تاثیر روابط اجتماعی و متقابل فرد با دیگری را ندیده گرفت.


فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی