باورش کنید (نسل نو اندیش)

(2)

2,999,000ریال

2,699,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
488

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب باورش کنید

انتشارات نسل نو اندیثش منتشر کرد:

جیمی کرن لیما یک کارآفرین آمریکایی است که به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان خودساخته در فهرست مجله ی فوریز قرار گرفته است. او در این کتاب هم به زندگی حرفه ای و هم به زندگی شخصی اش می پردازد و راه و رمزهای ثروتمند شدن ئ کسب موفقیت مالی و موفقیت در زندگی شخصی خود را می آموزد.
کتاب باورش کنید مناسب همه ی مردان و زنانی است که همیشه در ذهن رویای ثروتمند شدن را می پرورانده اند اما هرگز اعتمادیه نفس و جرئت تحقیق بخشیدن به رویاهایشان را نداشته اند.
این کتاب برای همه ی کسانی است که با این دیدگاه بزرگ شده اند که سرنوشت از پیش تعیین شده و نمی توانند قدمی در جهت رشد مالی، حرفه ای و شخصی خود بردارند و تا آخر عمر محکوم به سازشبا شرایط هستند. جیمی شرکتش را در اتاق پذبرایی خانه اش تاسیس کرد و اکنون به یک چهره ی سرشناس و ثروتمند آمریکایی تبدیل شده است.
این اثر چزو پرفروش ترین های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، یو اس تو دی و آمازون بوده و به زبان های مختلفی ترجمه شده است.

فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سارا رئوفی
    • پاسخ به نظر

    حتی معجزه هم زمان‌بر است من این شخصیت رو از طریق رابین شارما و اپرا وینفری و جوئل اوستین و نویسنده اثر مرکب میشناسم، سخنران انگیزشی هست که بخاطر اینکه میلیاردر خودساخته و از قضا زن هست مورد توجه عموم و رسانه ها قرار گرفته چه خوب که کتابم داره حتما تهیه میکنم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی