خیرگی (360 درجه)

(0)
نویسنده:

1,790,000ریال

1,611,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
44

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خیرگی

انتشارات 360 درجه منتشر کرد:
کتاب خیرگی یکی از معروفترین آثار الیف شافاک به شمار می آید که موفق به کسب جایزه بهترین رمان سال 2000 از طرف اتحادیه نویسندگان ترکیه شده است. این کتاب نگاهی موشکافانه به رابطه میان زن و مرد، اشتراکات و تناقضهای موجودشان دارد. خواندن رمان خیرگی تمرینی است برای مخاطبانی که تصمیم گرفته اند تحولی بزرگ چه به صورت جسمی یا فکری در خودشان ایجاد کنند. تحولی با هدف بهتر زیستن و بهتر اندیشیدن رویکرد رمان محرم این است که سعی نکنید هر آنچه را که می خواهید، ببینید.
رمان خیرگی با رویای یک زن آغاز می شود که یک بالون در حال پرواز را در آسمان می بیند. بخشی از رمان محرم، قصه ی زنی چاق و مردی لاغر اندام و کوتاه قد است که با همه ی تناقض هایشان در تلاشند دور از چشم مردم، زندگی بی سروصدا و آرامی داشته باشند. داستان در چند بازه زمانی در استانبول، سیبری و فرانسه اتفاق می افتد.
یک ارتباط موضوعی میان رویدادهایی که در این مکان ها اتفاق می افتد وجود دارد و در همه آنها، الیف شافاک محرمیت و رازی را زیر ذره بین قرار داده که دیگران آن را پایمال کرده اند. از نگاه او چیزهایی وجود دارند که نباید دیده شوند. این رازهای بزرگ می توانند اسرار آفرینش، رازهای شخصی زندگی افراد، حریم خصوصی اشخاص باشند...
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی