30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
تاملی در باب شادكامی و مثبت اندیشی

تاملی در باب شادكامی و مثبت اندیشی

(0)

990,000ریال

891,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
38

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تاملی در باب شادكامی و مثبت اندیشی

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
اگر می‌خواهید جهان را متحول ،کنید در نخستین قدم باید افکار و باورهای خود را متحول کنید.
آنجا که دیگران مسائل را می‌دیدند من فرصت‌ها را می‌دیدم هرجا که مردم چالش‌ها را می‌دیدند من احساس می‌کردم فرصتی بزرگ برای نوآوری و موفقیت وجود دارد از نظر من صحرا مانع مسئله یا چالشی نبود که می‌بایست بر آن غلبه کنیم بلکه فرصتی بود برای خلق حوزه‌ای جدید در اقتصاد کشور این‌ها سخنان کسی است که لقب «معمار دبی نوین را از آن خود کرده است؛ شیخ محمد بن راشد آل مکتوم شیخ محمد در این اثر خود دو مفهوم شادی و مثبت اندیشی را می کاود و رابطه بین این دو و چگونگی تأثیرشان بر موفقیت بهره وری و خلاقیت را بررسی می‌کند. تأملی در باب شادکامی و مثبت‌اندیشی داستان‌های شخصی و دیدگاه بین‌المللی شیخ محمد است تا بر نقش محوری شادی و مثبت‌اندیشی در شکل گیری استراتژی‌های رهبری و تقویت روابط بین اعضای تیم تأکید کند.
از نظر نگارنده نقش ،حاکمیت فراهم کردن زمینه ای است که مردم بتوانند با تلاش خود به رؤیاها و آرمانهایشان دست یابند؛ چراکه انسان‌ها خلق شده‌اند تا رشد کنند و تکامل یابند وقتی ما جلوی رشد و فرصت پیشرفت کارکنان خود را می‌گیریم برخلاف قوانین خلقت عمل می‌کنیم.
او به جوانان و نسل‌های آینده توصیه می‌کند که اگر می خواهید مثبت اندیش باشید باید نگاه خود را به بخت و اقبال عوض کنید. موفقیت و پیروزی نتیجه شانس نیست بلکه دستاورد
، تلاش پشتکار و توکل است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی