30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
همیشه یک نفر دروغ می گوید

همیشه یک نفر دروغ می گوید

(0)
نویسنده:

2,390,000ریال

2,151,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1312

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب همیشه یک نفر دروغ می گوید

انتشارات نون منتشر کرد:
هر داستانی حداقل دو طرف دارد: طرف تو و طرف من، طرف ما و طرف آن‌ها، طرف مرد و طرف زن، و این یعنی همیشه یک نفر دارد دروغ می‌گوید. وقتی که زنی در بلک‌داون، یک روستای اصیل انگلیس، کشته می‌شود، گویندهٔ خبر آنا اندروز تمایلی برای پوشش این خبر ندارد. کارآگاه جک هارپر مشکوک است که آنا در قتل دست داشته، تا اینکه خود او در این پروندهٔ جنایی به‌عنوان مظنون مطرح می‌شود. یک نفر حقیقت را نمی‌گوید و نگه‌داشتن بعضی از رازها ارزش آدم کشتن دارد.
همیشه یک نفر دروغ می‌گوید یک تریلر روانشناختی هوشمندانه و پیچیده با داستان تعلیقی جذاب است، که توسط راویان متعددی تعریف می‌شود که هرکدام روایت خود را دارند و مهارت بی‌نظیر نویسنده، خواننده را تا پایان داستان مشغول حدس زدن نگه می‌دارند.
آلیس فینی، نویسندهٔ بریتانیایی، پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی بیاورد تهیه‌کننده و خبرنگار شبکهٔ بی‌بی‌سی در حوزه‌های سرگرمی و هنر بود و از زمانی که به نویسندگی تمام‌وقت روی آورده، تمامی آثارش مورد اقبال دوستداران رمان معمایی و جنایی قرار گرفته است.
همیشه یک نفر دروغ می‌گوید سومین رمان آلیس فینی است که با استقبال خوانندگان، موفقیتی کم‌نظیر در رمان ژانر داشته است. نشر نون پیش از این رمان پرفروش سنگ‌، کاغذ، قیچی را از این نویسنده منتشر کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب نجواگر  را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی