مهمان شبانه
تخفیف

%20

مهمان شبانه

(0)
نویسنده:

2,320,000ریال

1,856,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
241

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مهمان شبانه

انتشارات آموت منتشر کرد:
وایلی لارک، نویسنده‌ی جنایت‌های واقعی، ناراحت نیست که به خاطر برف و کولاک در خانه‌ی روستایی دورافتاده‌ای که برای نوشتن کتاب جدیدش اجاره کرده، گیر افتاده. آتش گرم و سکوت مطلق. شرایط ایده‌آلی است، فقط یک مشکل کوچک وجود دارد؛ سال‌ها پیش در همین خانه دو نفر بی‌رحمانه به قتل رسیدند و دختری بدون هیچ ردّی ناپدید شد.

با شدت گرفتن طوفان، وایلی خود را در خانه‌اش اسیر اسراری می‌ّبیند که در این چهاردیواری محبوس شده‌اند. و بعد کودکی را بیرون خانه در برف‌ها پیدا می‌کند. وایلی پس از نجات کودک شروع می‌کند به جست‌وجوی پاسخی برای سوال‌هایش؛ ولی خیلی زود مشخص می‌شود که خانه‌ی روستایی آنقدرها که او فکر می‌کرد، متروکه نیست و یک نفر حاضر است برای پیدا کردن آن بچه دست به هر کاری بزند.

درباره نویسنده:

هِدِر گودنکاف، نامزد دریافت جایزه‌ی ادگار و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز و یواس‌ای تودی، در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا به دنیا آمده. اولین رمان او با عنوان «وزن سکوت»، بلافاصله از استقبال قابل‌توجه‌ای برخوردار شد و به مدت 22 هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز باقی ماند. رمان‌های تحسین‌شده‌ی گودنکاف که در بیش از 20 کشور جهان منتشر شده‌اند، اکثرا در ژانر معمایی و دلهره‌آور هستند. گودنکاف همراه خانواده‌اش در آیووا زندگی می‌کند و در اوقات فراغتش از مطالعه، شنا و پیاده‌روی لذت می‌برد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب زوج همسایه را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی