ناماده باوری

(0)

830,000ریال

747,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
178

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ناماده باوری

انتشارات سیب سرخ منتشر کرد:
«ناماده باوری با اختلاف بهترین گزینه ی در دسترس برای معرفی هستی شناسی ابژه محور است هارمن با ترکیب فن نگارش واضح و اطمینان علمی ما را با زرادخانه ای از استدلالهای مستحکم برای این پرسش که چرا ابژه ها موضوع مهمی حتی در نسبت با نظریه ی اجتماعی هستند مجهز میکند
«برنار» اولسن دانشگاه آرکتیک نروژ »
«هارمن با صدایی یگانه و فریبنده نقدی مهم از ماده باوری نوین را به وسیله ی منطقی شفاف مثال هایی متقاعد کننده و استدلالهایی مستحکم به وجود می آورد ناماده باوری هارمن راه حل هایی تازه و متحیر کننده برای بسیاری از مشکلاتی که نظریه ی کنشگر شبکه و ماده باوری نوین برای نظریه سیاسی به وجود می آورند فراهم میکند ناماده باوری به طور چشمگیری بینش خودم را نیز تغییر داده است کتابی که دارای ارزش دوباره و دوباره خوانده شدن است.»
«مارک بی ،سالتر دانشگاه اوتاوا »
چه ابژه هایی در جهان اجتماعی وجود دارند و چگونه باید آنها را بفهمیم؟ آیا یک شعبه ی بخصوص از پیتزاهات به اندازه ی کارکنانش میزها، دستمال کاغذی ها و پیتزاهایی که آن رستوران را تشکیل میدهند واقعی است؟ آیا به اندازه ی شرکت پیتزا هات ایالات متحده سیاره ی ،زمین و تأثیرات اقتصادی و اجتماعی رستوران بر زندگی کارکنان و مشتریهایشان واقعی است؟
در این کتاب بنیانگذار فلسفه ی ابژه محور رویکردش را به منظور تاباندن نور بر ذات و وضعیت ابژه ها در زندگی اجتماعی بسط میدهد. در حالی که معمولاً این گونه فرض شده که علاقه به ابژه ها به شکلی از ماده باوری منجر می شود هارمن این نگاه را رد کرده و در عوض رویکرد « ناماده باور متمایز و بدیعی را توسعه میدهد با فراهم آوردن نقطه ی مقابلی برای نظریات اجتماعی فراگیر تغییر مداوم شبکه های کل نگر هویت های اجرایی و ساخت چیزها توسط عمل انسان ناماده باوری به مذاق هرکس که به مناظره های پیشرو در فلسفه و نظریه ی فرهنگی و اجتماعی علاقه مند است خوش خواهد آمد.
گراهام هارمن استاد برجسته ی دانشگاه آمریکایی قاهره ی مصر است.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی