هفت سال در هند
تخفیف

%15

هفت سال در هند

(4)

550,000ریال

467,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
329

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هفت سال در هند

انتشارات قصیده سرا منتشر کرد:
هفت سال در هند با اتکا به هفت سال زندگی، پژوهش دانشگاهی و تجربیات شخصی پاکسیما مجوزی داستان نویس و روزنامه نگار ایرانی در سرزمین «هفتاد و دو ملت» تصویری تازه از جامعه، فرهنگ، سیاست و اقتصاد این کشور ارائه و به رویدادهایی توجه میکند که پرسش های به ظاهر کوچک، اما مهمی را طرح میکنند.
این کتاب، هند امروز را از منظر «جامعه، آدم ها ، مراسم، و زندگی» توصیف میکند و از آدم های نامدار وگمنام، آداب و آئین ها، جشن ها، مراسم ملی و مذهبی و همچنین بررسی وضعیت زنان می گوید. دست خواننده را می گیرد و با خود به شهرهای شلوغ می برد، در مراکز عبادی مکث میکند و شهرهایی را با شهرت های عجیب شان به تجربه ای آشنا تبدیل میکند. فصلی از این کتاب هم از ادبیات و زندگی نویسندگان و یا آثاری می گوید که میتوان با آنها هند را بهتر شناخت.
پاکسیما مجوزی دکترای جامعه شناسی ادبیات از هند و بیست سال سابقه ی روزنامه نگاری در ایران دارد. از او کتاب روی دیگر سکه هدایت؛ تحلیل و بررسی عشق در داستان های صادق هدایت (چاپ هشتم 1393)، مجموعه داستان های طرح وهم (1379) و آسمان میشوم (1381) پیش تر به چاپ رسیده است و دو مجموعه داستان او شب ها می آید و پستچی مادرم را آورد به زودی منتشر میشود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی