30بوک
کتاب عمومی
هنر
عمومی
نظریه‌ های تاثیرگذار در هنر

نظریه‌ های تاثیرگذار در هنر

(0)
نویسنده:

1,880,000ریال

1,504,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
74

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نظریه‌ های تاثیرگذار در هنر

انتشارات سبزان منتشر کرد:
هنر، در طول تاریخ، کارکردهای متعددی داشته، بازتاب دهندۀ دورانی بوده که در آن ساخته شده و در ساده ترین شکل خود، وسیله ای بوده برای برقراری ارتباط یا زیباتر کردن دنیای پیرامون انسان، ولی در عین حال، برای اهداف بی شمار دیگری نیز مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از آثار هنری اغلب مبهم، گنگ و گاهی نگران کننده هستند و مخاطب را برای درک یا تفسیر خود دچار مشکل می کنند.
کتاب پیش رو دربارۀ بسیاری از ایده های هنری از دوران ماقبل تاریخ تا به امروز نوشته شده و به مقولۀ هنر به عنوان یک محصول در زمان و مکان خاص نگاه می کند و اینکه چطور ترکیبی از عناصر مختلف از جمله سنت، تکنیک، مواد، فناوری، محیط پیرامون، رویدادهای اجتماعی و سیاسی، شرایط و ویژگی های فردی منجر به برخی از نوآوری های غیرمنتظره، الهام بخش و یا حتی گمراه کننده شده است. این کتاب همچنین به ارتباط میان هنر با فعالیت ها و آرمان های یک جامعه می پردازد و اینکه چنین ارتباطی چگونه نتایجی گاه ترسناک، تکان دهنده، زیبا و یا به شدت زشت به همراه داشته است.
متن مختصر و روشنگر سوزی هودج، به همراه مجموعه ای از تصاویر، جداول زمانی جامع و در نهایت، واژه نامۀ توصیفی، بررسی گسترده ای از مهم ترین پیشرفت ها در دنیای هنر و طراحی ارائه می دهد. هر کس که تابه حال در برخورد با اصطلاحات هنری، مات و مبهوت مانده باشد و بخواهد به لذت عمیق تری از هنر دست یابد، با خواندن این کتاب، محظوظ خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی