بوسه‌ی فریب

(0)

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
62

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بوسه‌ی فریب

انتشارات آداش منتشر کرد:
این روزها کمتر پیش می آید تا کتابی با حال و هوای کتاب های کلاسیک گذشته نوشته شود. یا اینکه داستانی جدید را روایت کند. اما تیم انتخاب کتاب آداش، با جست و جوهای فراوان بالاخره چنین کتابی را پیدا کردند. کتاب بوسه ی فریب (جلد اول سری تواریخ باقی) همان کتاب هست. در این قسمت به معرفی این کتاب زیبا می پردازیم:
خلاصه ی کتاب بوسه ی فریب
درسرزمین های دور، در زمان های دور، جایی که هنوز آثار گذشتگان در ساختمان های نیمه ویران باقی مانده. و مردم آرزوها و آمین دعاهای خود را از خدایان طلب می کنند. پادشاهی نه چندان ضعیف و نه خیلی قوی، قصد دارد دخترش لیا، که فرزند ارشدش هم هست را برای بهبود اوضاع کشور به ازدواج پسر پادشاه همسایه دربیاورد. تا درکنار آن دو قوی بشوند و از گزند کشور همسایه دور باشند.
اما دختر پادشاه، متفکر و یک دنده تر از آن است که بخواهد به این ازدواج تن در بدهد. او در روز عروسی، به همراه ندیمه و یار همیشگی اش از جشن می گریزد تا به عنوان انسانی آزاد زندگی کند.
در آن طرف، پادشاه کشور همسایه که پادشاهی قدرتمند است، از این وضع برمی آشوبد. پسر فرمانروا که ولیعهدش هم هست، تصمیم میگیرد از سر کنجکاوی رد دختر پادشاه را بزند. دختری که حالا طرد شده ترین انسان روی کره ی زمین است.
اما به محض اینکه این دو شاهزاده پایشان را از قصر بیرون می گذارند، همه چیز خیلی پیچیده می شود. به طوری که تمامی برنامه های هردو بهم میریزد. انگار وقتی آنها پایشان را از قصرهایشان بیرون گذاشتند، رویایی چند هزارساله را از خواب بیدار کردند و حالا باید عاقبت چنین کاری را تحمل کنند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی