بی حدو مرز

(0)
نویسنده:

1,790,000ریال

1,611,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
80

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بی حدو مرز

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
آماده اید تا ابر قدرت های خود را کشف کنید؟
این باور که شما دارای محدودیت هستید می تواند شما را از بزرگترین رؤیاهایتان بازدارد. جیم کوییک در بی حدومرز ابزارهایی را به اشتراک میگذارد که به شما کمک میکند تا محدودیت های خود را کنار بزنید
در این کتاب می آموزید که چگونه مغز و حافظه خود را ارتقا دهید، علاوه براین می آموزید که چگونه تمرکز خود را افزایش دهید زمان کار خود را بهینه کنید و عادت های سالمی ایجاد نمایید. «بی حدومرز» به شما کمک می کند سریع تر یاد بگیرید و اینگونه دیگر هیچ چیز شمـ را از رؤیاهایتان بازنمی دارد و شغل تحصیل کسب وکار و روابط خود را بهبود می بخشید. جیم کوییک در این کتاب رازهای حافظه چهار شرور ،یادگیری روشی ساده برای یادگیری سریع و به خاطر سپردن اسمها و دیگر تکنیک های اصلی خود را به خوانندگان آموزش می دهد تا آنها نیز نبوغ درونی خود را آشکار کنند.
جیم کوییک در ۲۵ سال گذشته به افراد سرشناس مدیران اجرایی و دانش آموزان و دانشجویان کمک کرده تا حافظه و مهارتهای تصمیم گیری خود را افزایش دهند، تندخوانی را بیاموزند و قدرت های آبر مغز خود را آزاد کنند. فارغ از سن سابقه و سطح تحصیلات، می توانید راه های جدیدی برای استفاده از مغز خود بیاموزید ،پس اگر به دنبال راه های بهتری برای رشد و توسعه هستید، این کتاب به شما کمک می کند که دوباره عاشق یادگیری شوید.
وقتی دختری خردسال بودم رؤیای سفر به فضا .داشتم من عاشق این هستم که به دیگران مخصوصاً به جوانان بیاموزم تا رؤیاهای بزرگی داشته باشند. جیم کوییک نیز چنین دیدگاهی دارد: اگر بی حدومرز بیندیشید هیچ چیز نمیتواند شما را بازدارد. کتاب بی حدومرز نه تنها شما را هوشمندتر میکند بلکه به شما کمک میکند تا رؤیاهای بزرگتری داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی