فرا طبیعی (2)(دره ساحره)

(0)
نویسنده:

2,620,000ریال

2,358,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
125

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرا طبیعی

انتشارات ویدا منتشر کرد:
بیست و دو سال پیش، سم و دین وینچستر مادرشان را به‌خاطر یک نیروی فراطبیعی شیطانی و مرموز از دست دادند. سال‌ها بعد، پدرشان، جان، به آن‌ها تعلیم داد چگونه این شرارت را از بین ببرند.

در گستره‌ای از مزارع دورافتاده، درست پس از چشم‌انداز خیره‌کنندۀ گرند کنیون، هر چهل سال یک ‌بار، موجی از کشتارهای مرموز رخ می‌دهد. در سال‌های گذشته، ساکنان منطقۀ گرند کنیون کم و پراکنده بوده‌اند، ولی یک فروشگاه بزرگ در نزدیکی شهر قرار است افتتاحیۀ باشکوه خود را جشن بگیرد… و هزاران قربانی جدید را جذب کند.

گله‌ای مرگبار از ارواح حیوانات و اشباح انسانی برخاسته‌اند تا این گوشۀ کوچک از صحرای آریزونا را به وحشت بیندازند. برادران وینچستر مصمم‌اند هم از افراد محلی و هم از خریداران محافظت کنند، ولی هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند مجبور شوند با گروهی از قاتلانی مبارزه کنند که تا این حد شرور، تا این حد انتقام‌جو و تا این حد… مرده باشند! اگر سم و دین نتوانند علت این موضوع را بفهمند، درۀ ساحره، آخرین آرامگاه دو برادر خواهد بود.

جفری جی. ماریوت بچۀ وسطی خانواده بود که در مرکز آمریکا و در اواسط قرن اخیر بدنیا آمد. اولین نقل مکان خود را در سن 6 سالگی تجربه کرد که از پارک فارست در ایالت ایلینوی آمریکا به پاریس در فرانسه رفت. از آن زمان به بعد در شهرهای مختلفی اقامت داشته است.

مدرک دانشگاهی خود را در حوزۀ رادیو، تلویزیون و فیلم از دانشگاه سن خوزه دریافت کرد. نخستین دستمزد برای نویسندگی زمانی به او پرداخت شد که در یک مسابقۀ منطقه‌ای در زمینۀ داستان کوتاه رتبه سوم را بدست آورد. او تاکنون بیش از پنجاه کتاب نوشته است و از علایق او می‌توان به مطالعه، صحراها و کوهستان‌ها و جنگل‌های غرب آمریکا، سیاست، عکاسی و کتابفروشی‌های مستقل اشاره کرد. همسر او مارسی راکول نیز نویسنده است و آن‌ها اکنون همراه با خانواده حیوانات خانگی خود در آریزونا زندگی می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی