30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
امروز به کارهایم نرسیدم

امروز به کارهایم نرسیدم

(0)

1,430,000ریال

1,287,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
245

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب امروز به کارهایم نرسیدم

انتشارات هورمزد منتشر کرد :
ما هر روز با فهرستی بلند بالا از کارهای ضروری مواجهیم .امور خانوادگی، ورزش، نظافت، کارهایی که نمی خواهیم انجام دهیم و کارهایی که علی رغم اهمیت از کنارشان می گذریم حتی روزهایی هم که خیلی کار می کنیم، کارهای انجام نشده باعث عذاب وجدان اضطراب و ناامیدی می شوند. با وجود جستجوی مداوم برای بهینه کردن زندگی و داشتن عملکردی عالی، همچنان بیشتر کار می کنیم زندگی سختی را می گذرانیم و تنهاتر و عصبی تر می شویم .ما می خواهیم در تمام جنبه های زندگی خود خوب باشیم اما از خودمان غافل می شویم. وقتی نمی توانیم چیز جدیدی خلق کنیم به اهدافمان برسیم یا به اندازه کافی سخت کوشی داشته باشیم دچار عذاب وجدان بهره وری می شویم. حتی وقتی به نتیجه می رسیم باز هم با خود می گوییم که« کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد» .
کتاب «امروز به کارهایم نرسیدم » مقابله ای است با وسواس ما برای رسیدگی به همه چیز. فصل های کتاب در روزهای پرتلاطم همراه ما بوده و به روش های مختلف مواجهه ما با عذاب وجدان بهره وری می پردازند؛ نظیر مقایسه با دیگران تلاش برای رسیدن به کمال و انتظارات بزرگ وقتی دیگر در مورد لحظات خود قضاوت نکنیم میتوانیم از چرخه باطل بهره وری خارج شویم و به زندگی واقعی خود پا بگذاریم. این کتاب به شیوه ای گویا سعی دارد تا ما را از شر عذاب وجدان بهره وری نجات دهد. همچنین خیلی خوب به مفهوم روتین، تصمیم گیری و بیهوده بودن برخی مشغله ها می پردازد.
مدلین دور در این اثر از هوش و اشتیاق خود استفاده کرده و به ما کمک کرده تا به جهان نگاهی متفاوت داشته باشیم و با خود و زندگیمان مهربان تر شویم نویسنده این اثر کتابی عملی و الهام بخش را به نگارش درآورده که تنش های زندگی را به رسمیت می شناسد و می گوید ما همیشه نمی توانیم به همه کارهایمان برسیم هر چقدر هم که مهم باشند. فصلهای این کتاب با نصیحت های هوشمندانه و کلماتی از سر مهربانی ما را با حقیقت کشمکش های این جهان آشنا می کند.
هرکسی که نگران زمان تلف شده یا تردید و دل مشغولی است می تواند از این کتاب برای افزایش ارتباطات خود و همچنین خلاقیت و کنجکاوی اش استفاده نماید. مطالعه کتاب «امروز به کارهایم نرسیدم » برای همه افرادی که بیش از حد درگیر برنامه ریزی، سازماندهی و استرس، فرسودگی سرخوردگی و لذت نبردن از چیزهای کوچک و ساده زندگی هستند، توصیه می شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی