30بوک
کتاب عمومی
علمی
ریاضیات
دایره المعارف ریاضیات

دایره المعارف ریاضیات (1)

(0)

4,150,000ریال

3,735,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
180

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دایره المعارف ریاضیات

انتشارات مهاجر منتشر کرد :
دایره المعارف ریاضیات در ابتدا به زبان آلمانی و توسط چهل و یک استاد و متخصص و سرپرستی پنج ویراستار و دو استاد راهنما تنظیم؛ و بعدا تحت سرپرستی پروفسور هرش و شش استاد ریاضی به زبان انگلیسی ترجمه شده است.
کوشش نویسندگان و مولفان کتاب بر آن بوده است که مطالب اساسی ریاضیات را با بیانی هر چه مختصرتر ؛ اما گویا و دقیق ؛ بیاورند و خواننده را به اجمال با این علم شریف آشنایی دهند.
کتاب دایره المعارف ریاضیات در زبان اصلی یعنی آلمانی؛ یکی از کتابهای پر فروش بوده و طبق نوشته متن انگلیسی آن تنها در این زبان و تا لحظه چاپ ترجمه انگلیسی آن بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته و به چهار زبان دیگر ترجمه شده است.
کتاب به تمام زمینه های تخصصی ریاضیات پرداخته و جمیع تعاریف ؛ فرمول ها؛ و قضایای مربوطه را به دست داده است؛ و در توصیف روابط بین شاخه های گوناگون ریاضیات کوشیده است.
مطالب کتاب شامل چهل و شش بخش است که به سه قسمت مجزای زیر تقسیم شده اند :
1)ریاضیاتی که به طور سنتی مقدماتی نامیده می شود.
2) موضوعات مهم ریاضیات عالى
3)موضاعات مهم و منتخب ریاضیات معاصر
هر یک از این بخشها به گونه ای منظم و با استفاده از عنوانهای دقیق و زود یاب به بخشهای فرعی تقسیم و در ضمن آنها صدها مثال با کاربردهای موکد در علوم و تکنولوژی آورده شده است .کتاب بیش از 1000 نمودار : شکل ؛ تصویر؛ و ترسیم دارد و در آن تصاویری از بعضی از مهمترین ریاضیدانهای اعصار و قرون گنجانده شده است. دایره المعارف ریاضیات کتابی است مورد نیاز دانش آموزان؛ دانشجویان ؛ دبیران ؛ اساتید؛ نویسندگان و مترجمان علوم ریاضی فیزیک ؛ شیمی؛ ... مطالب کتاب چنان تنظیم شده اند که هیچ یک از کسانی که به نحوی از انحا با ریاضیات سر و کار دارند از آن بی نیاز نیست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی