نور درون (غلبه بر تردیدها)

(0)
نویسنده:

2,100,000ریال

1,890,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
11

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نور درون

انتشارات آوند دانش منتشر کرد:
هیچ پاسخ قطعی یا راه‌حل دقیقی برای چالش‌های بزرگ زندگی وجود ندارد. اما به‌عقیده‌ی میشل اوباما مجموعه‌ای از ابزارها کمک می‌کند تا در جریان ناپایداری‌ها، تعادلمان را حفظ کنیم. نور درون باب گفت‌وگویی صمیمانه و صادقانه را با مخاطب باز و پرسش‌هایی طرح می‌کند که برای بسیاری از ما پیش می‌آید: چطور می‌توانیم روابطی پایدار و درست را شکل دهیم؟ چطور می‌توانیم از دل تفاوت‌هایمان قدرت و ارتباط را کشف کنیم؟ برای غلبه بر احساس خودناباوری و درماندگی، چه‌چیزهایی را به کار می‌گیریم؟
میشل اوباما حکایت‌های ناگفته و تأمل‌برانگیزی درباره‌ی تغییر و رنج و قدرت شرح می‌دهد و باور دارد که وقتی راه دیگران را روشن می‌کنیم، جهان اطرافمان را بهتر می‌بینم و حقایق مهم‌تر و راه‌های جدیدتری برای پیشرفت کشف می‌کنیم. او عادت‌ها و اصولی را با خواننده در میان می‌گذارد که در جایگاه مادر، دختر، همسر، دوست و بانوی اول پرورش داد تا با موفقیت با تغییرات سازگار شود و از موانع مختلف بگذرد. تمرین‌های ارزشمندی مانند «آغاز مهربانی» و «اوج‌گرفتن» و «میز آشپزخانه‌ای» مملو از دوستان و مشاوران مطمئن را به‌دقت توضیح می‌دهد. با شوخ‌طبیعی و رک‌گویی و مهربانی ذاتی‌اش، مسائل مربوط به نژاد و جنسیت و مشاهده‌پذیری را واکاوی کرده و خوانندگان را به غلبه بر ترس و قدرت‌یافتن در جامعه و زندگی جسورانه دعوت می‌کند.
میشل اوباما می‌گوید وقتی نور درون خود را بشناسیم، قدرت استفاده از آن را پیدا می‌کنیم. نور درون با بیان ماجرا‌های تأثیرگذار و توصیه‌های ارزنده، خواننده را ترغیب می‌کند با واکاوی زندگی‌اش، منبع شادمانی را بشناسد و در جهان متلاطم، روابط سودمندی برقرار کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی