ادمین زندگی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
84

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ادمین زندگی

انتشارات بذر خرد منتشر کرد:
هر روز شکل نادیده ای از کار وارد زندگی ما میشود و لحظات ارزشمند اوقات فراغت ما را می رباید و فشاری بر زمانبندیها و روابط ما اعمال میکـ ،کند کاری که در مقابل نه با قدردانی همراه است و نه با دستمزد این کار ادمین زندگی است؛ ادمین زندگی نوعی کار مدیریتی و منشی گری است که برای اداره ی زندگی و خانوار ضروری است.
الیزابت امنز مادری شاغل با دو فرزند خردسال است که چنین فشاری را تحمل میکرد اما بعد متوجه شد این نوع کار نامرئی است که وقتش را میگیرد. او که سرسختانه میخواست دوام بیاورد و در همین راستا به دیگران نیز کمک کند مصاحبه هایی برگزار کرد و از گروههای مطالعه استفاده کرد تا نکات و ترفندهای مطلوب اعترافات ادمینی و - رازهای خانواده های شاد ادمینی را گردآوری کند.
ادمین زندگی به مسئله ی ادمین در همهی انواع و اشکال آن می پردازد، از وظایف روزمره مانند گرفتن وقت دکتر و پرداخت قبضها گرفته تا رویدادهای مهم زندگی مانند برنامه ریزی عروسی جشن تولد مراسم ختم امنز به بررسی این میپردازد که این نوع کار چطور ایجاد میشود چه تأثیری بر زندگیهای ما دارد و چگونه میتوانیم به عنوان فرد و به عنوان جامعه در هر زمانی از ادمین اجتناب کنیم آن را کاهش دهیم یا آن را از نو توزیع کنیم
ادمین زندگی کتابی است که به ما می آموزد چطور وظایف ادمین کمتری را به شکل بهتری انجام دهیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی