زیست شناسی دهم خط فکری

(0)

2,850,000ریال

2,280,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
19

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زیست شناسی دهم خط فکری

انتشارات دریافت منتشر کرد:
پروفسور علی اصغر خدا دوست در روز چهارم آبان ماه سال ۱۳۱۴ خورشیدی در شیراز متولد شد. دکتر خدا دوست به عنوان اولین و تنها دستیار خارجی در بخش چشم پزشکی دانشگاه «جانزهاپکینز» دوران ۳ ساله دستیاری را به عنوان بهترین دستیار مرکز چشم پزشکی «ویلمر» گذراند.
در سال ۱۳۴۷ علیرغم پیشنهاد و خواست دانشگاه «جان هاپکینز» به ایران بازگشت و در بخش چشم پزشکی دانشگاه شیراز، به عنوان استاد مشغول فعالیت شد.
یک سال پس از ورود دکتر خدادوست به شیراز، رئیس بخش چشم پزشکی دانشگاه «جانز هاپکینز» به شیراز آمد و قرارداد مبادله دستیار بین بخش های چشم پزشکی این دو دانشگاه به امضا رسید. دکتر خدا دوست در سال ۱۳۵۹ به آمریکا رفت و به عنوان استاد در بخش چشم دانشگاه «جانز هاپکینز» مشغول به کار شد. وی در سال ۱۳۶۱ به عنوان استاد و رئیس بخش چشم دانشگاه «سیسیل» انتخاب شد و در سال ۱۳۷۱ یک مرکز چشم پزشکی در شهر «نیوهیون» تاسیس کرد و به عنوان مسئول ،آن مشغول به کار شد.
دکتر خدادوست به طور متناوب توسط شخصیت های برجسته ای در چشم پزشکی آمریکا به عنوان بهترین جراح پیوند قرنیه در دنیا معرفی شده و شهرت وی علاوه بر مقالات علمی متعدد و تحقیقات گسترده در زمینه های مختلف و کیفیت درمان و تجربه در جراحی، مدیون تحقیقات پایه ای در مورد بیماریهای سطح قرنیه چشم است. تا آنجا که در پیوندهای قرنیه، نام ایشان روی مکانیسم دفع پیوند گذاشته شده است. استاد در سال ۱۳۹۶ بر اثر یک عارضه قلبی در بیمارستان نیویورک-پرسبیترین در گذشت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک.

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی