پرسشگری در کلاس

(0)
نویسنده:

1,580,000ریال

1,422,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
55

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پرسشگری در کلاس

انتشارات پیله منتشر کرد:
فلسفه با سؤال آغاز می‌شود، زیرا سؤال‌پرسیدن با روش سقراطی، یافتن حقیقت را برعهده‌ی فرد می‌گذارد و نه پرسشگر. سؤال پرسیدن سبب ایجاد خودآگاهی در فرد و دانش‌آموزان می‌گردد. چالشی که ذهن آن‌ها را باز و از روند یکنواخت در شناخت به ابعادِ دیگرِ شناسایی، نیز رهنمود می‌کند.

سؤال پرسیدن مهارتی است که نیاز به فراگیری، آموزش و تمرین دارد؛ آموزش پرسشگری نیز، به معلم کارآمد و خبره در این حوزه نیازمند است . سؤال درست در لحظه‌ی درست، نتیجه‌ای کارآمد خواهد داشت و سبب پیشرفت فکری و تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود.

یکی از وظایف مهم معلمان گسترش افق دید دانش‌آموزان است و این امکان زمانی محقق می‌گردد که چیزی خلاف آنچه که آن‌ها مسلم فرض کرده‌اند، بیان شود و در نتیجه عنصر حیرت (که سقراط آن را نقطه‌ی آغاز فلسفه می‌داند) در آن‌ها زاده می‌شود؛ در واقع ذهن آن‌ها و ایده‌های مسلم گرفته شده باید به چالش کشیده شوند و اینجا، جایی که زایش رخ می‌دهد.

نویسنده‌ی کتاب دانش‌آموخته‌ی فلسفه است و همین نکته، سبب می‌گردد تا کتاب با دقت فلسفی به نگارش درآمده باشد. کتاب حاضر ایده‌های بسیار ارزنده‌ای را پیشنهاد می‌دهد که نه تنها معلمان بلکه هر کسی که ذهنی پرسشگر دارد یا می‌خواهد در خود یا اطرافیان‌اش این ویژگی را پرورش دهد، امکان استفاده و بهره بردن را از آن را دارد. کتاب علاوه ‌بر ایده‌های مطرح شده، کتاب‌ها و منابع آنلاین فراوانی را نیز معرفی می‌کند که برای مخاطب کنجکاو بسیار کارایی دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی